July 29, 2003
Ja,. har vaknat helt i onödan.. skulle till skolan så att jag kunde gå på insparken på en av d finare clubbarna i stan.. har typ hört att över 70% av alla sålda biljetter är köpta av tjejer.. så börja morsan tjata att jag inte ska gå dit för jag har ont i halsen 🙁 🙁 måste dit..
ngra tips hur man kan lindra halsont?
helt jobbigt oxå så som d känns nu så har bara ena mandlen svullnat upp-.. :cy:
March 14, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Iskall]Bafucin är det bästa. Finns på apoteket - då får du ju en ursäkt att gå ut också... 🙂
Bafucin regerar, de innehåller bedövningsmedel och är väldigt bra mot halssmärtor.
Blir man inte väldigt trött av Bafucin? Tog Kanske 4 st igår, somnade kl. 22.00 🙄 :arg:
July 4, 2003
ocz wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Iskall]Bafucin är det bästa. Finns på apoteket - då får du ju en ursäkt att gå ut också... 🙂
Bafucin regerar, de innehåller bedövningsmedel och är väldigt bra mot halssmärtor.
Blir man inte väldigt trött av Bafucin? Tog Kanske 4 st igår, somnade kl. 22.00 🙄 :arg:
tvivlar på att det beror på tabletterna
Suizide wrote: Strepsils halstabletter är hur bra som helst! (Apoteket)
visst är dom godare än bafucin, men dom hjälper mer mot torr hals medans bafucin är mot halsonda
May 17, 2002
GatriC wrote: [quote=ocz][quote=Krqagyzzz][quote=Iskall]Bafucin är det bästa. Finns på apoteket - då får du ju en ursäkt att gå ut också... 🙂
tvivlar på att det beror på tabletterna
Om man läser på förpackningen så kan Bafucin i ovanliga fall ge biverkningar i form av "Överkänslighetsreaktioner i from av hudutslag"
btw, ozc: "Dosering: 1 sugtablett får långsamt smälta i munnen varannen timme. Annan dos enligt läkarens föreskrifter". Fast jag tror inte det är någon större fara att överdosera dem, bara tungan som domnar bort :P.
September 2, 2003
Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
March 14, 2004
galningen wrote: Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
Och våran lille FonZzZzzZie är ju bara 17? Right?
:bgrin: 🙂
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=galningen]Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
Våran LILLA ocz, då? :bgrin:
7 år yngre...
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=galningen]Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
7 år yngre...
Du förstod inte ironin eller? 🙄 Jag är inte 12.
edit: haha
October 25, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=galningen]Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
7 år yngre...
Nej, och det har ingen sagt heller :)R
January 28, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]Och våran lille FonZzZzzZie är ju bara 17? Right?
7 år yngre...
Hmm, nu skall vi se...
17 - 7, vad blir nu det...
Jo alltså, det måste bli 12! [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)