March 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]Och våran lille FonZzZzzZie är ju bara 17? Right?
:bgrin: 🙂
Våran LILLA ocz, då? :bgrin:
7 år yngre...
Du förstod inte ironin eller? 🙄 Jag är inte 12.
Hmm, nu skall vi se...
17 - 7, vad blir nu det...
Jo alltså, det måste bli 12! [Image Can Not Be Found]
Någon behöver transa vetenskapstråden ?
March 1, 2004
FonzzziE wrote: Ja,. har vaknat helt i onödan.. skulle till skolan så att jag kunde gå på insparken på en av d finare clubbarna i stan.. har typ hört att över 70% av alla sålda biljetter är köpta av tjejer.. så börja morsan tjata att jag inte ska gå dit för jag har ont i halsen 🙁 🙁 måste dit..
ngra tips hur man kan lindra halsont?
helt jobbigt oxå så som d känns nu så har bara ena mandlen svullnat upp-.. :cy:
Våga trottsa mamma..?
July 29, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=galningen]Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
Och våran lille FonZzZzzZie är ju bara 17? Right?
7 år yngre...
- Knäckt - Ocz 😀
nu måste jag klargöra .. gick dit 😉 fyfan
förkrök : 50cl absolut kurant + ca 5-6öl
kvvällen.. jo den sluta me att man hade man sluta hemma hos en tjej ahah .. fast här fick jag inte uppleva bafusin på donken.. fast jag fick en massa mys haha 😉 men iallafall fick höra av en kompis som råka gå i hennes klass att hon fått halsfluss 😀 så vad ska jag säga .. ? Who's her daddy 😉
March 14, 2004
FonzzziE wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=galningen]Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
7 år yngre...
- Knäckt - Ocz 😀
Inte ett dugg faktist... :eye:
July 29, 2003
ocz wrote: [quote=FonzzziE][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=galningen]Bafusin är helt klart guld mot halsont + att dem är goda. Men vafan om du vill gå säg bara att du inte har ont längre och gå iväg. Och om du får gå på krogen måste du ju vara över 18 right? Det betyder att din mor inte längre kan bestämma över vad du skall göra...
Stå på dig förfan! 😉
7 år yngre...
- Knäckt - Ocz 😀
Inte ett dugg faktist... :eye:
gilla din huveräkning oxå:P
2 Guest(s)