July 27, 2002
Hej hej, nån som gillar rammstein här?
Kollade deras musik-DVD från 98 med farsan. 😀
Han har ju ett par snäck högtalare för 299.000 kr för båda samt 4 förstärkare till varje högtalare, bara ren signal, sen equalizer(?). ajja nog med skryt, fyhelvete vad det är drag i den musik-dvd`n.. Nån som sett den ? 😀
June 3, 2001
Japp, har den oxå.
Antagligen nått av det ballaste som har gjorts.
Gissar att det är dessa din farsa har. 😮
Har du nån bild så man kan få se? 😀
Edit: Va jobbar han med din farsa?
Om man kan köpa sig högtalare för 600.000:- (eller är det 300.000:- för 2?) så känar man ju flis.
July 27, 2002
Gueno wrote: Japp, har den oxå.
Antagligen nått av det ballaste som har gjorts.Gissar att det är dessa din farsa har. 😮
Har du nån bild så man kan få se? 😀Edit: Va jobbar han med din farsa?
Om man kan köpa sig högtalare för 600.000:- (eller är det 300.000:- för 2?) så känar man ju flis.
Tjo, 299 000 för 2 st. men allt som allt gick på 1.2 milj. det är ju plexi glas runt rummet också. Jag är bara hos farsan ibland men nästa gång jag drar dit kan jag ju försöka fixa bilder. =)
Han jobbar som service tekniker, 40 000 efterskatt varje månad eller mer, men sen har han ju ett hus som kostar minst 25 000 i månaden. han har nyss träffat en brud som inte jobbar utan sitter på nätet och sysslar med aktier, fyfan hon e stenrik! :bgrin: Hon har t.ex en BMW för drygt 600 000 fult utrustad, Hon köpte dom där dyra högtalarna åt farsan men han hade ju jävligt schyssta grejer redan innan.
June 3, 2001
Callister wrote: han har nyss träffat en brud som inte jobbar utan sitter på nätet och sysslar med aktier, fyfan hon e stenrik! :bgrin: Hon har t.ex en BMW för drygt 600 000 fullt utrustad
Hur kommer det sig att jag aldrig kan träffa en sådan brud.. :arg:
Nästan så man blir lite kär i henne redan nu.. :bgrin:
Va är det för beemer hon äger?
Måste vara en 540 eller nått.
July 27, 2002
Gueno wrote: [quote=Callister]han har nyss träffat en brud som inte jobbar utan sitter på nätet och sysslar med aktier, fyfan hon e stenrik! :bgrin: Hon har t.ex en BMW för drygt 600 000 fullt utrustad
Hur kommer det sig att jag aldrig kan träffa en sådan brud.. :arg:
Nästan så man blir lite kär i henne redan nu.. :bgrin:
Va är det för beemer hon äger?
Måste vara en 540 eller nått.
en 735Li faktiskt. Farsan är mekaniker så den är också utrustad med några väghållnings dämpare samt fetare hjul osv. Farsan har som jag visat tidigare en BMW alpina lr nåt 😀
April 25, 2003
July 27, 2002
Ringde farsan nu och frågade, han säger att det är en 735Li fullutrustad, men hon köpte den för cirka 900 000.. Undrar vart jag fick 600 000 ifrån? ahh bara för en uppochner vänd 9.a blir en 6.a, HEEH ne, vet faktiskt inte men 900 000 var det visst. På tal om den bilen så är bromsen i höger fram lite sönder 🙁 Om man kör typ 160 och drar en ganska hastig tvärbroms så glider bilen i sidled åt sidan 😮 Läskigt
June 3, 2001
Hon kan omöjligt fått den nästan 300.000 billigare... isåfall måste hon vart på säljaren. 🙄
Säker på att det inte är en E38.
2 Guest(s)