July 27, 2002
Njae vet inte, farsan har jobbat med bilar hela sitt liv o han sa att det var bromsen, den kan ha blivit utsliten också, han ska iaf beställa sport bromsar till hennes vagn nu. 🙂
Fyfan vikka raksträckor det är där borta där hennes land ligger, grisslehamn är det, lr 3 mil ifrån 8)
July 27, 2002
Gueno wrote: En tanke bara..
Bara i den här tråden har du skrivigt att ni har saker till ett värde av 2,1 miljoner...
Men du har ett GeForce 2 kort.. man tycker ju att du borde ha ett GeForce 4 4600 iallafall..
Heh jo, men jag besökte pappa nu, inte varit där på ett drygt år, och även fast jag har rika släktingar och "halv-rik" farsa som jag sällan träffar så går jag inte och ber om datorer. Men men farsan och farfar sätter in pengar på mitt bank konto ( som öppnas när blir 18 år ). Så det är iaf nåt. När farfar sålde sitt 8% av sitt företag fick han 58 miljoner för det. 8) Sry för skrytet
July 14, 2003
Rik är inte alltid rik. Rikedom mäts inte i saker eller bilar då dessa oftast är värda en bråkdel av vad dom köptes för (desutom kan en apa ta ett lån elle leasa bil).
Rikedom mäts i den tid emellan det tillfälle då du ligger hemma och inte presterar något till den dag du har 0kr kvar...så mäts rikedom. Asså om man säger upp sig från sitt jobb till den dag du blir vräkt. Dessa dagar mäter din rikedom (enligt experter) =)
Det är oftast därför personer som anses rika aldrig har några pengar...=)
July 27, 2002
desdecado wrote: Rik är inte alltid rik. Rikedom mäts inte i saker eller bilar då dessa oftast är värda en bråkdel av vad dom köptes för (desutom kan en apa ta ett lån elle leasa bil).
Rikedom mäts i den tid emellan det tillfälle då du ligger hemma och inte presterar något till den dag du har 0kr kvar...så mäts rikedom. Asså om man säger upp sig från sitt jobb till den dag du blir vräkt. Dessa dagar mäter din rikedom (enligt experter) =)Det är oftast därför personer som anses rika aldrig har några pengar...=)
Läste 2 ggr och fattade vad du menade 😛
Självklart min farsa har mkt saker, för han jobbar, när han slutar jobba så där mkt kommer han inte ha så mkt pengar kvar men då har han jävla massa saker. som tur är e farfar rik då menar jag rik och inte tillfälligt rik. Men jag får inte reda på hur mkt pengar det finns i mitt konto 🙄
June 13, 2001
tycker fortfarande Rammstein är en Råkopia av Die krupps...förutom att Die krupps sjöng sitt mesta på engelska..men ändå var tyska.. och gjorde tyska låtar med.. ladda n....eh,... köp en skiva med Die Krupps och lyssna själva.. typ ..."metamorphosis"..eller .. "to the hilt"...eller ...oddyssey of the mind...
inte kanske den mest representativa låten men .. http://193.111.113.35/mline/d1.....YPBRZM.wma
eller
4 Guest(s)