January 30, 2003
May 23, 2002
Callister wrote: Njae vet inte, farsan har jobbat med bilar hela sitt liv o han sa att det var bromsen, den kan ha blivit utsliten också, han ska iaf beställa sport bromsar till hennes vagn nu. 🙂
Fyfan vikka raksträckor det är där borta där hennes land ligger, grisslehamn är det, lr 3 mil ifrån 8)
Får jag bara fråga Callister? Är det rakorna utanför Hallstavik du talar om?
July 27, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Callister]Njae vet inte, farsan har jobbat med bilar hela sitt liv o han sa att det var bromsen, den kan ha blivit utsliten också, han ska iaf beställa sport bromsar till hennes vagn nu. 🙂
Fyfan vikka raksträckor det är där borta där hennes land ligger, grisslehamn är det, lr 3 mil ifrån 8)
Kan det nog vara! är det nära Edsbro? För det ligger precis vid edsbro
May 23, 2002
Callister wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Callister]Njae vet inte, farsan har jobbat med bilar hela sitt liv o han sa att det var bromsen, den kan ha blivit utsliten också, han ska iaf beställa sport bromsar till hennes vagn nu. 🙂
Japp, det är nära Edsbro. Finns en raksträcka som går ut till en anslutande väg som går till Uppsala. Säkert 3 mil lång. Svänger bara på höjden 🙂
July 27, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Callister][quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Callister]Njae vet inte, farsan har jobbat med bilar hela sitt liv o han sa att det var bromsen, den kan ha blivit utsliten också, han ska iaf beställa sport bromsar till hennes vagn nu. 🙂
Japp, det är nära Edsbro. Finns en raksträcka som går ut till en anslutande väg som går till Uppsala. Säkert 3 mil lång. Svänger bara på höjden 🙂
Ok. hmm varit där 1 gång bara, nu och förra sommarn.. men hmm En 3 mil lång sträcka har jag inte upplevt men man svänger av ganska tidigt 😀
Men vi kom upp i 240 med farsans alpina, 😀 så skön väg asså, känner du till den där S kurvan där? många kallar den så för den går som ett S och där brukar farsan dra på och nu var en husvagn ivägen fyfan vad sur han vart :cy:
May 23, 2002
Callister wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Callister][quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Callister]Njae vet inte, farsan har jobbat med bilar hela sitt liv o han sa att det var bromsen, den kan ha blivit utsliten också, han ska iaf beställa sport bromsar till hennes vagn nu. 🙂
Ok. hmm varit där 1 gång bara, nu och förra sommarn.. men hmm En 3 mil lång sträcka har jag inte upplevt men man svänger av ganska tidigt 😀
Men vi kom upp i 240 med farsans alpina, 😀 så skön väg asså, känner du till den där S kurvan där? många kallar den så för den går som ett S och där brukar farsan dra på och nu var en husvagn ivägen fyfan vad sur han vart :cy:
Antar att den kanske är den där vägen ändå. Om det är borta i Edsbro så åker man inte mycket eller inte alls på den vägen...
July 27, 2002
Coore wrote: Hoppas att han är väldigt intresserad av ljud. Är för j**la trist när människor som har mycket pengar köper skitdyra saker som de inte förstår sig på...
Annars kan han lika gärna byta anlägning med mig.. 🙂
kan fråga honom 🙂
Min fassia förstår sig på ljud anlägningar osv.. jävligt händig, klarar allt på en bil, mkt ang ljud, och bygga saker. magnifiko :bgrin:
July 14, 2003
Gueno wrote: Så du menar att Bill Gates är ne fattiglapp då?
Läs mitt inlägg en gång till. Vet inte hur mycket privata utgifter Bill har...kanske runt nån mille i månaden....men han har nog cash oxo så då är det inga problem. (det kostar att ha flyg, staff, service etc)
Fast lite konstigt är det med en kåk med avgift på 25.000....om man har fullt banklån så kostade asså huset runt 8 mille....och man brukar inte ha hyra på kåkar, bara samfällighet (renhållning, vatten etc)....men jaja, alla kan inte vara ekonomer...=P
Många kanske ser mig som rik....jag har en lägenhet jag köpt för 2.2 mille....men det är ju banken som äger den...jag har en SKULD på 1.9 mille....är det rikedom? Säger jag upp mig från jobbet så klarar jag mig i 10 månader...sen är det stop. Jag vet låginkomsttagare som klarar sig längre = rikare än mig. =)
Hoppas du förstår...
May 23, 2002
Gueno wrote: Samma som min då. 🙂
Renoverar allt hemma, MC (åker ju H-D och Offroad), alla bilar (men han vill inte befatta sig med japps och saabar), bilstereo - kom 2:a i SM. 😀
Låter som min gubbe. Fast han ansers sig inte va så pass gubbsjuk att han behöver åka H-D eller hålla på med bilar 🙂 En jäkel på å snickra e han också (Vi har 5 villor)
June 3, 2001
[Gamepredator wrote: Sulan]Låter som min gubbe. Fast han ansers sig inte va så pass gubbsjuk att han behöver åka H-D eller hålla på med bilar 🙂 En jäkel på å snickra e han också (Vi har 5 villor)
Är du kvinna?
Hört talas om nått som kallas hobby nångång?
Skulle inte det vara gubbsjuka då..
"Öh kolla på mig, nu jävlar ska ni få se en som bygger hus.."
Samma sak ju.
6 Guest(s)