June 13, 2001
*VÄLKOMMEN TILL VECKANS SKRYT-TRÅD*
-JA, välkommna!.
-Idag har vi gräl om vem som har störst och mest, samt en hel del bondepraktika om vem som egentligen ÄR bäst, och skall man välja Kvalitet före kvantitet samt om man skall kalla miljonprojekt för hobby..
Fööölj med, och läs den spännande fortsättningen här i:
*VECKANS SKRYT-TRÅD*
January 28, 2003
Callister wrote: [quote=MrWeizel]ni vet väl att dom som har riktigt mkt aldrig diskuterar pengar och FRAMFÖRALLT inte om det 😉
Och varför?
Fattiglapp :bgrin: hihi
för att alla i dom kretsarna VET att dom andra har så mkt pengar så det behövs ingen bekräftelse... men det vet ju klart inte dom som inte platsar där 🙄
hmm, fattiglapp... tvinga mig inte till att skryta 😉
okej då du bad om det... pappas årslön är lite över 1 miljon efter skatt+ bonus eftersom han är delägare i företaget...
man behöver inte vara fattig för att störa sig på att folk skryter om att dom har massa saker... pengar är INTE allt
July 13, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Gueno]Samma som min då. 🙂
Renoverar allt hemma, MC (åker ju H-D och Offroad), alla bilar (men han vill inte befatta sig med japps och saabar), bilstereo - kom 2:a i SM. 😀
Låter som min gubbe. Fast han ansers sig inte va så pass gubbsjuk att han behöver åka H-D eller hålla på med bilar 🙂 En jäkel på å snickra e han också (Vi har 5 villor)
5 Villor? Hur stor familj har ni egentligen? Eller är ni syskon alla vuxna och du räknar deras hus också? För inte kan 1 familj själv ha användning för 5 villor, i alla fall inte i Sverige, skulle avra runtom i världen i sånt fall.
July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Callister][quote=MrWeizel]ni vet väl att dom som har riktigt mkt aldrig diskuterar pengar och FRAMFÖRALLT inte om det 😉
Och varför?
Fattiglapp :bgrin: hihi
för att alla i dom kretsarna VET att dom andra har så mkt pengar så det behövs ingen bekräftelse... men det vet ju klart inte dom som inte platsar där 🙄
hmm, fattiglapp... tvinga mig inte till att skryta 😉
okej då du bad om det... pappas årslön är lite över 1 miljon efter skatt+ bonus eftersom han är delägare i företaget...
man behöver inte vara fattig för att störa sig på att folk skryter om att dom har massa saker... pengar är INTE allt
83 000 kr i månaden allså?
ja men skryt på bra o lätta på hjärtat med alla go saker. :cy:
May 23, 2002
Elias667 wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan][quote=Gueno]Samma som min då. 🙂
Renoverar allt hemma, MC (åker ju H-D och Offroad), alla bilar (men han vill inte befatta sig med japps och saabar), bilstereo - kom 2:a i SM. 😀
Låter som min gubbe. Fast han ansers sig inte va så pass gubbsjuk att han behöver åka H-D eller hålla på med bilar 🙂 En jäkel på å snickra e han också (Vi har 5 villor)
5 Villor? Hur stor familj har ni egentligen? Eller är ni syskon alla vuxna och du räknar deras hus också? För inte kan 1 familj själv ha användning för 5 villor, i alla fall inte i Sverige, skulle avra runtom i världen i sånt fall.
Nej, det är morsans och farsans hus. Nåt står till uthyrning, nåt annat e till salu, några används 😀
June 13, 2001
Callister wrote: Låter som folket är avundsjuka. 😛
avundsjuka?? ... njae mer trötta på att vissa inte går direkt på sak utan istället drar en ramsa som t.e.x:(OBS det som följer är ett exempel)
Topic:: FET MYRSTACK
-Jag har en myrstack utanför mitt hus som är nästan en meter stor!!!! och brevid den står min motorcykel jag köpte för runt 400 000:- med dubbla förgasare och 250 hästkrafter 40 cylindrar 145 kolvar i varje cylinder och bakom motorcykeln står det en stroebro båt med dubbla 300 hästars jonsson och den kostade bara 2,6 miljoner sen har jag en jättefet dator för 30000:- som jag har fått gratis och den är så fet så ingen annan kan ha så fet dator för den är så dyr och så fet, Men myrstacken är fin iallafall.. och stor...,,, och fin ...och fet
July 27, 2002
kottetrance wrote: avundsjuka?? ... njae mer trötta på att vissa inte går direkt på sak utan istället drar en ramsa som t.e.x:(OBS det som följer är ett exempel) Topic:: FET MYRSTACK
-Jag har en myrstack utanför mitt hus som är nästan en meter stor!!!! och brevid den står min motorcykel jag köpte för runt 400 000:- med dubbla förgasare och 250 hästkrafter 40 cylindrar 145 kolvar i varje cylinder och bakom motorcykeln står det en stroebro båt med dubbla 300 hästars jonsson och den kostade bara 2,6 miljoner sen har jag en jättefet dator för 30000:- som jag har fått gratis och den är så fet så ingen annan kan har så fet dator för den är så dyr, Men myrstacken är fin iallafall.. och stor...
Du verkar inte lite avundsjuk ne
July 27, 2002
kottetrance wrote: men kolla vad dom andra skrivit......trådewn som handlar om Rammstein har ju blivit en Show off tråd för dom med dyrast prylar på marknaden..
Jag var ju tvungen o skriva vilken utrustning jag kollade rammstein med 🙂
Skulle det vara imponerande om jag kollade å en 15" tv med sunk ljud?
Liksom sen sa jag att tjejen hade lite saker bara men det var för jag ville skryta 🙂
1 Guest(s)