June 3, 2001
Kan du ge dig fan på. 😀
Ska vi tebax te topic nu eller.. Rammstein med andra ord..
Har 2 mixar me Rammstein en på nästen 11 minuter (Rammstein - Rammstein In The Mix) och en på 79 (Rammstein - Rammstein Mix 2001).
Rekomenderar alla som gillar Rammstein att lyssna på dom. [Image Can Not Be Found]
July 14, 2003
Jag trode alla skröt här på NH: cpu-temper, "jag kan få 26Mbit", snabbaste datorn, snyggaste datorbygget, tja....ska jag fortsätta?
Sluta va så jädrans svenska och klappa istället folk på axeln som det går bra för...jantelagen är inte direkt internationellt gångbar...=)
January 28, 2003
desdecado wrote: Jag trode alla skröt här på NH: cpu-temper, "jag kan få 26Mbit", snabbaste datorn, snyggaste datorbygget, tja....ska jag fortsätta?
Sluta va så jädrans svenska och klappa istället folk på axeln som det går bra för...jantelagen är inte direkt internationellt gångbar...=)
hmm, skryta gör man om man har nåt, inte KAN få nåt... inte direkt samma sak... 😕
snabbaste datorn har inte nån som vill skryta, det är en _VÄLDIGT_ seriös överklockare som har den och förtjänar massa cred för den...
cpu-temper är ju int eskryt, det är bra att veta vad andra ligger på så kan man se hur man själv ligger till...
snyggaste datorbygget har man ju lagt ner massa tid på och då förtjänar man också cred...
väldigt ofta så går man inte in på vad sakerna kostat under dessa kategorier... antagligen för att man inte bryr sig så länge det är bra/snyggt
1 Guest(s)