July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Gueno][quote=JuLmUnD][quote=Gueno]Jag skrytar aldrig om storleken på min snopp ju. 😮
Kanske för att de inte är nått att skryta om 😛
Det kan du ge dig fan på att det är. 8)
yepp, under 5 cm är VÄLDIGT ovanligt...
:bgrin:
Då har jag rekord på min 0.5 micromilimeter då+ :arg:
June 3, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Gueno][quote=JuLmUnD][quote=Gueno]Jag skrytar aldrig om storleken på min snopp ju. 😮
Kanske för att de inte är nått att skryta om 😛
Det kan du ge dig fan på att det är. 8)
yepp, under 5 cm är VÄLDIGT ovanligt...
:bgrin:
DÅ har jag stärre än dig iallafall då. 8)
July 14, 2003
MrWeizel wrote: [quote=desdecado]Jag trode alla skröt här på NH: cpu-temper, "jag kan få 26Mbit", snabbaste datorn, snyggaste datorbygget, tja....ska jag fortsätta?
Sluta va så jädrans svenska och klappa istället folk på axeln som det går bra för...jantelagen är inte direkt internationellt gångbar...=)
hmm, skryta gör man om man har nåt, inte KAN få nåt... inte direkt samma sak... 😕
snabbaste datorn har inte nån som vill skryta, det är en _VÄLDIGT_ seriös överklockare som har den och förtjänar massa cred för den...
cpu-temper är ju int eskryt, det är bra att veta vad andra ligger på så kan man se hur man själv ligger till...
snyggaste datorbygget har man ju lagt ner massa tid på och då förtjänar man också cred...
väldigt ofta så går man inte in på vad sakerna kostat under dessa kategorier... antagligen för att man inte bryr sig så länge det är bra/snyggt
Det är ju samma sak....folk med pengar kanske är _VÄLDIGT_ seriösa investerare och förtjänar massa cred för pengarna...
Man lägger väl ner tid på att få pengar oxo, inte bara bygga datorer...eller kanske 8timmars arbete om dagen inte är tid nog för dig? =P
5 Guest(s)