March 10, 2002
chalaha wrote: mm han kanske kan spela fotboll men de är allt. annars är han helt kass.
sopa
snyde wrote: Zlatans diviga fasoner är inget nytt, men likväl är han en *prostituerad* för det.
Snälla 🙄
Jag kan hålla med om att det var respekt lös, men att säga att han är en hora och en sopa är helt fel.
November 13, 2004
Dehman wrote: [quote=chalaha]mm han kanske kan spela fotboll men de är allt. annars är han helt kass.
sopa
snyde wrote: Zlatans diviga fasoner är inget nytt, men likväl är han en *prostituerad* för det.
Snälla 🙄
Jag kan hålla med om att det var respekt lös, men att säga att han är en *prostituerad* och en sopa är helt fel.
Visst är han bra på fotboll men lite diciplin får man väll ha ändå?
March 10, 2002
kmet wrote: [quote=Dehman] Snälla 🙄
Jag kan hålla med om att det var respekt lös, men att säga att han är en *prostituerad* och en sopa är helt fel.
Din särskrivning är också helt fel Dehman.
Hah, så går det när man skriver i hast. ;P
Pulchi wrote:
Visst är han bra på fotboll men lite diciplin får man väll ha ändå?
Zlatan är som han är, det är det som är roligt med honom.
May 3, 2004
Är det något speciellt med nationalsången? Han får väl tugga tuggummi om han vill, det är ett fritt land. Finns inga regler om hur man ska uppträda under tiden man lyssnar på nationalsången.
Börjar gå till överdrift den här växande nationalismen som dagens unga NHare verkar ha tagit till sig.
February 12, 2002
KorSpo wrote: Är det något speciellt med nationalsången? Han får väl tugga tuggummi om han vill, det är ett fritt land. Finns inga regler om hur man ska uppträda under tiden man lyssnar på nationalsången.
Börjar gå till överdrift den här växande nationalismen som dagens unga NHare verkar ha tagit till sig.
Han kan respektera det land som gett honom en chans att bli nått annat än en crackhora så pass mycket att man inte står å ser likgiltig ut och blåser bublor under de få minuter nationalsången varar.
Angående att vara nationalist, varför ska vi svenskar inte få vara stolta över vårt? Alla andra är det ju men när vi är det så är vi rasister..
November 27, 2003
KorSpo wrote: Är det något speciellt med nationalsången? Han får väl tugga tuggummi om han vill, det är ett fritt land. Finns inga regler om hur man ska uppträda under tiden man lyssnar på nationalsången.
Så sant som det är sagt. Samtidigt som denna tråd löper en som handlar om huruvida man ska fira nationaldagen eller inte. Kommentarerna är rätt syrliga men här är man helt plötsligt väldigt patriotiska.
Zlatan försökte inte håna svenska nationalsången dessutom, att tugga tuggummi är något han alltid gör mer eller mindre. Ni stog säkert inte ens upp när dom sjöng utan satt nersoffade som alla andra och då tycker jag nog fasen inte att man ska börja slänga ur sig saker.
Patetisk tråd.
//Andreas
May 10, 2002
whak wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-] Angående att vara nationalist, varför ska vi svenskar inte få vara stolta över vårt? Alla andra är det ju men när vi är det så är vi rasister..
Sverige? Inte mycket att vara stolt över. 🙄
Sverige är ett rätt fantastiskt land som låter folk bete sig och säga saker som en del här bl.a gör.
March 10, 2002
whak wrote: Zlatan är en j**el med bollen, men jag tycker att han är rätt så divig. Sedan gillar jag inte honom som person.
Men som sagt hans bolltalang är riktigt bra, men om han endå kunde sluta diva sig.
Han är inte så väldigt divig längre, han har bättrat sig ordentligt sedan han kom till Italien. Sen ska spelare som Zlatan vara lite diviga, det förgyller matchen. Zlatan som person gillar jag också, han är en av de få som vågar säga vad han tycker och tänker i media. Inte många framstående personer som gör det.
November 29, 2003
Gueno wrote:
Hoppas du var ironisk.Sverige är unikt med allemansrätten.
Det är just det jag inte är.
Visst Sverige har diverse possitiva delar, men nej jag tycker inte att man ska vara så speciellt stolt.
Dehman: Okey, jag följer inte Zlatan så speciellt mycket nu när han är i Italien. Men om du säger att han har bättrat sig så låter det bra. Sedan så hur han är som person kan man diskutera dag och natt. Men jag hatar inte honom.
November 27, 2003
whak wrote: [quote=Gueno] Hoppas du var ironisk.
Sverige är unikt med allemansrätten.
Det är just det jag inte är.
Visst Sverige har diverse possitiva delar, men nej jag tycker inte att man ska vara så speciellt stolt.
Ett fruktansvärt vackert land om inget annat. Och då inte bara naturen 😉
//Andreas
3 Guest(s)