July 29, 2003
KorSpo wrote: Är det något speciellt med nationalsången? Han får väl tugga tuggummi om han vill, det är ett fritt land. Finns inga regler om hur man ska uppträda under tiden man lyssnar på nationalsången.
Börjar gå till överdrift den här växande nationalismen som dagens unga NHare verkar ha tagit till sig.
de e inte d .. de är som att ha mössa / keps eller att sitta då nationalsången spelas.. man visar respekt .. o det är ngt zlatan aldrig visar!
March 10, 2002
FonzzziE wrote: [quote=KorSpo]Är det något speciellt med nationalsången? Han får väl tugga tuggummi om han vill, det är ett fritt land. Finns inga regler om hur man ska uppträda under tiden man lyssnar på nationalsången.
Börjar gå till överdrift den här växande nationalismen som dagens unga NHare verkar ha tagit till sig.
de e inte d .. de är som att ha mössa / keps eller att sitta då nationalsången spelas.. man visar respekt .. o det är ngt zlatan aldrig visar!
Då kan man ju undra samma sak som Delph1, stod du upp när nationalsången spelades?
April 30, 2005
November 29, 2003
Delph1 wrote:
Ett fruktansvärt vackert land om inget annat. Och då inte bara naturen 😉
//Andreas
Jojo Sverige's natur är väl okey, men "alla" som "springer runt" och "skryter" över hur bra Sverige är kan jag inte riktigt förstå.
Nej nu ska jag inte svara på vad någon mer skriver till svar på det här, går så förbaskat mycket ot då.
April 30, 2005
Delph1 wrote: [quote=DasDjungelmeister]Zlatan är en idiot som bara kan spela boll. Det är allt.
Är han en nära personlig vän eller är du ännu dummare än som du beskriver han?
//Andreas
Idiot kanske var lite väl magstarkt men jag håller fast vid att han bara kan spela boll och inte visa respekt på planen. Jag är varken nära vänn med honom eller dum dessutom.
May 3, 2004
FonzzziE wrote:
Äh du låter som en gammal skolfröken, respekt handlar om andra värderingar än att hedra en gammal sång genom att lyfta på mössan.
Arny wrote:
Zlatan borde gjort lumpen. Kanske kunde lärt honom ett och annat.
Jag betvivlar att han hade fått erfarenheter som bidragit till att han skulle lyckats bättre i sitt liv om han sprungit runt på en äng 1 år och lekt krig... men det kanske bara e jag som tror så. Angående atittyd så är Zlatan divig på planen, men det förgyller som tidigare nämnts bara matcherna. Sverige behöver Zlatan. Privat har jag fått intrycket av att han är en jäkla skön snubbe, står för sina värderingar och vågar säga vad han tycker.
January 20, 2003
Att man orkar bry sig, sålänge han spelar bra är det väl lugnt.
Och om han nu skulle ha en kass personlighet borde det inte påverka någon av oss här då ingen umgås med honom ändå.
Eller vänta, vi kanske ska skapa en ny tråd för varje jobbiga människa vi stöter på eller nåt.
April 30, 2005
February 12, 2002
abishai wrote: [quote=whak][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Angående att vara nationalist, varför ska vi svenskar inte få vara stolta över vårt? Alla andra är det ju men när vi är det så är vi rasister..
Sverige? Inte mycket att vara stolt över. 🙄
Sverige är ett rätt fantastiskt land som låter folk bete sig och säga saker som en del här bl.a gör.
Ja, exakt de jag menar. Alla dessa små invandrarungar som knappt talar svenska å inte ens vill försöka tala svenska, som står å skriker själsord efter en. Håller med dig totalt att de borde tystas...
September 12, 2001
Kråkis wrote: Ja, exakt de jag menar. Alla dessa små invandrarungar som knappt talar svenska å inte ens vill försöka tala svenska, som står å skriker själsord efter en. Håller med dig totalt att de borde tystas...
Ironi i skriven form fungerar inte alltid så bra kråkis... 🙄
March 13, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=KorSpo]Är det något speciellt med nationalsången? Han får väl tugga tuggummi om han vill, det är ett fritt land. Finns inga regler om hur man ska uppträda under tiden man lyssnar på nationalsången.
Han kan respektera det land som gett honom en chans att bli nått annat än en crackhora så pass mycket att man inte står å ser likgiltig ut och blåser bublor under de få minuter nationalsången varar.
Angående att vara nationalist, varför ska vi svenskar inte få vara stolta över vårt? Alla andra är det ju men när vi är det så är vi rasister..
WORD!
July 23, 2002
Vem orkar bry sig om att han blåste bubblor under nationalsången? Varför skulle det betyda att han dissar Sverige? Brukar ni ställa er upp med handen på hjärtat och sjunga med eller? Många spelare sjunger inte med.
Att han skulle sjunga med av tacksamhet för att han får bo i Sverige (Där han väl är född?) är det dummaste jag hört på länge. Nej, när Zlatan gör mål då jublar ni nog, men annars försöker ni svartmåla honom.
Att han representerar sitt och vårt landslag är väl ett tecken på att han är stolt över sitt land.
4 Guest(s)