February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=Kråkis]Ja, exakt de jag menar. Alla dessa små invandrarungar som knappt talar svenska å inte ens vill försöka tala svenska, som står å skriker själsord efter en. Håller med dig totalt att de borde tystas...
Ironi i skriven form fungerar inte alltid så bra kråkis... 🙄
Nä, men vem har sagt att ja var ironisk nu?
September 16, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy][quote=Kråkis]Ja, exakt de jag menar. Alla dessa små invandrarungar som knappt talar svenska å inte ens vill försöka tala svenska, som står å skriker själsord efter en. Håller med dig totalt att de borde tystas...
Jag tror Skiroy menade det. :bok:
February 12, 2002
Kizo wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=skiroy][quote=Kråkis]Ja, exakt de jag menar. Alla dessa små invandrarungar som knappt talar svenska å inte ens vill försöka tala svenska, som står å skriker själsord efter en. Håller med dig totalt att de borde tystas...
Nu måste jag nog få be om en förklaring, så jag får veta om ja missförstått något.
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Kizo][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=skiroy][quote=Kråkis]Ja, exakt de jag menar. Alla dessa små invandrarungar som knappt talar svenska å inte ens vill försöka tala svenska, som står å skriker själsord efter en. Håller med dig totalt att de borde tystas...
Nu måste jag nog få be om en förklaring, så jag får veta om ja missförstått något.
Jag vågar nog ge mig på en kvalificerad chansning och säga att han trodde du var smartare än att generalisera så som du gjorde.
//Andreas
February 12, 2002
Delph1 wrote:
Jag vågar nog ge mig på en kvalificerad chansning och säga att han trodde du var smartare än att generalisera så som du gjorde.//Andreas
Ne men nu.. Är riktigt tött men ska ändå försöka mig på en förklaring.
Om ni kollar tillbaka på vad han, jag citerade sa så vände jag på hans mening till tvärtom å låssades hålla med på den, fast de inte alls var så han menade. Var inte ironisk, däremot var jag sarkastisk å arrogant men med en poäng.
April 14, 2005
Jag gillar att han ser ner på journalister. Det är bra.
Sedan att han inte kan visa respekt för nationalsången tycker jag är jävligt illa.
Sedan alla som ska vara så otroligt vidsynta och internationalistiska(om man nu kan säga så haha) kan jag bara säga att visst var som ni är men säg inte att de som inte är som ni är fåniga eller nåt, vi har helt enkelt olika meningar.
(dvs håll käften era dryga jävlar)
November 5, 2001
KorSpo wrote: [quote=Arny] Zlatan borde gjort lumpen. Kanske kunde lärt honom ett och annat.
Jag betvivlar att han hade fått erfarenheter som bidragit till att han skulle lyckats bättre i sitt liv om han sprungit runt på en äng 1 år och lekt krig... men det kanske bara e jag som tror så. Angående atittyd så är Zlatan divig på planen, men det förgyller som tidigare nämnts bara matcherna. Sverige behöver Zlatan. Privat har jag fått intrycket av att han är en jäkla skön snubbe, står för sina värderingar och vågar säga vad han tycker.
Har du gjort lumpen? Om du gjort det så förstår du vad jag menar.
March 10, 2002
rilo wrote: Sverige är ett stelt land, där alla beter sig likadant (typ som robotar) ingen vågar sticka ut. Alla lagar ska följas till punkt och pricka. Minsta lilla som är fel så blir folk sura direkt. Om zlatan vill tugga tuggumi får han väl göra det.
Det är ju precis det Zlatan gör, han sticker ut från mängden, det är det som gör honom skön.
Starscream wrote: Nä men han är inte ödmjuk för 5 öre... + att han bryter på nåt skumt intergalaktiskt språk 🙂
Jag tycker att Zlatan verkar väldigt ödemjuk. I de intervjuer jag sett honom i (på TV) så har jag uppfattat honom som vädligt ödemjuk, han bjuder på sig själv och säger vad han tycker, fler sådana vill vi ha!
October 31, 2003
Coalan wrote: [quote=Starscream]Nä men han är inte ödmjuk för 5 öre... + att han bryter på nåt skumt intergalaktiskt språk 🙂
Skånska kallas det 😉
Ärligt så bryr jag mig inte om de står och tuggar tuggummi det är inte det de är där för.
De är där för att skaffa oss 3 poäng.
Ja, tycker ni om fina och duktiga små pojkar så kan ni väl åka och kolla på högvakten, hålla käftan och låta fotbollsspelare spela fotboll.
December 15, 2002
jävla trams när alla letar fel på honom, vad gör det att han tuggar tuggummi under nationalsången?
Jag är en av dom som inte alls stör sig på zlatan, tycker han är rätt skön.
Visserligen blir det lätt så när man koncentrerar sig på såna oväsentligheter som att spela fotboll, det han verkligen sysslar med, istället för att bry sig om vad han gör privat.
Ett råd till alla, kolla vad han uträttar på planen istället för att leta fel.
September 5, 2001
whak wrote: Zlatan är en j**el med bollen, men jag tycker att han är rätt så divig. Sedan gillar jag inte honom som person.
Men som sagt hans bolltalang är riktigt bra, men om han endå kunde sluta diva sig.
Här har vi en som känner Zlatan, eftersom han inte gillar honom som person.
Ballt. Hur länge har du umgåts med honom?
Det du uppfattar som divig upfattar jag som självsäkerhet något som det Svenska landslaget saknar. Sedan ska man inte tro på allt man läser i tidningar, eller?
November 22, 2001
Arny wrote: [quote=KorSpo][quote=Arny] Zlatan borde gjort lumpen. Kanske kunde lärt honom ett och annat.
Jag betvivlar att han hade fått erfarenheter som bidragit till att han skulle lyckats bättre i sitt liv om han sprungit runt på en äng 1 år och lekt krig... men det kanske bara e jag som tror så. Angående atittyd så är Zlatan divig på planen, men det förgyller som tidigare nämnts bara matcherna. Sverige behöver Zlatan. Privat har jag fått intrycket av att han är en jäkla skön snubbe, står för sina värderingar och vågar säga vad han tycker.
Har du gjort lumpen? Om du gjort det så förstår du vad jag menar.
Ganska uppenbart på hans svar att han inte gjort lumpen.
Det är skrämmande att se hur respektlösa folk är och då menar jag inte bara zlatan utan även alla som försvarar honom i den här tråden.
Inte undra på att samhället ser ut som det gör.
November 27, 2003
Json_81 wrote: Det är skrämmande att se hur respektlösa folk är och då menar jag inte zlatan utan även alla som försvarar honom i den här tråden.
Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas
March 10, 2002
Json_81 wrote:
Det är skrämmande att se hur respektlösa folk är och då menar jag inte zlatan utan även alla som försvarar honom i den här tråden.
Har jag förstått det rätt nu, du tycker det är okej att Zlatan står och tuggar tuggummi under nationalsången men det är inte okej att vi försvarar honom? :-k
2 Guest(s)