November 22, 2001
Dehman wrote:
Har jag förstått det rätt nu, du tycker det är okej att Zlatan står och tuggar tuggummi under nationalsången men det är inte okej att vi försvarar honom? :-k
Nej, naturligtvis tycker jag att det var fruktansvärt dåligt av honom.
Har ändrat till "inte bara zlatan" nu.
Delph1 wrote:
Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas
Självklart hade man det.
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1] Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas
Självklart hade man det.
Den här tråden hade inte dykt upp om det varit någon annan.
//Andreas
Det vågar jag också påstå.
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1] Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas
Självklart hade man det.
Den här tråden hade inte dykt upp om det varit någon annan.
//Andreas
Det är möjligt.
Men iaf jag hade tyckt att det var lika illa oavsett vem som än gjort det.
June 23, 2002
Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.
Nåt jag störde mig på var gesten han gjorde mot Ljungberg, han får fan lära sig ta kritik, och han skulle solklart ha spelat bollen. Så gör han en fånig gest. För i helvete ta emot kritik och lär dig istället för att fåna dig och skapa dålig stämning.
Säga vad man vill om denna figur..
Men nog har jag fått intrycket (Via media) att att han är en fullfjädrad skitstövel och diva som är bra på fotboll..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 15, 2003
Haha, måste köpa tuggummi tills imorgon 😀
Delph1 wrote: [quote=Json_81]Det är skrämmande att se hur respektlösa folk är och då menar jag inte zlatan utan även alla som försvarar honom i den här tråden.
Inte undra på att samhället ser ut som det gör.
Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas
Klockren pejling av medel-nh'aren, tyvärr :/
February 23, 2004
Jag såg inte matchen på tv (var på Nya ullevi) så jag missade det. Men sågs det klart och tydligt när dom zoomade in närbilder på spelarna när nationalsången spelades eller?
Känner att det möjligen är lite "respektlöst" men inte värt att ta upp en tråd om det. Och som sagt är man van att tugga tuggummi ofta så kanske han helt enkelt glömde av det? Kan va många orsaker men visst lite klantigt var det. Kunde ju stängt munnen och sugit på tuggummit i nån halvminut 😛
August 7, 2001
macrus wrote: Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.
Nåt jag störde mig på var gesten han gjorde mot Ljungberg, han får fan lära sig ta kritik, och han skulle solklart ha spelat bollen. Så gör han en fånig gest. För i h*****e ta emot kritik och lär dig istället för att fåna dig och skapa dålig stämning.
Ljungberg är rätt känd för att säga lite för mycket till sina lagkamrater på planen.
Zlatan har den attityden vi behöver i det svenska landslaget precis som Ljungberg anser jag.
dree wrote: [quote=macrus]Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.
Nåt jag störde mig på var gesten han gjorde mot Ljungberg, han får fan lära sig ta kritik, och han skulle solklart ha spelat bollen. Så gör han en fånig gest. För i h*****e ta emot kritik och lär dig istället för att fåna dig och skapa dålig stämning.
Ljungberg är rätt känd för att säga lite för mycket till sina lagkamrater på planen.
Zlatan har den attityden vi behöver i det svenska landslaget precis som Ljungberg anser jag.
Spelar väl ingen större roll, när tog landslaget i fotboll guld eller silver sist?..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 7, 2001
ilg@dd wrote: [quote=dree][quote=macrus]Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.
Spelar väl ingen större roll, när tog landslaget i fotboll guld eller silver sist?..
1958... men 1 person inte kan lyfta ett lag ensam.
Men jag tror att vi kan göra något stort om vi tar oss till Tyskland.
January 12, 2003
ilg@dd wrote: Säga vad man vill om denna figur..
Men nog har jag fått intrycket (Via media) att att han är en fullfjädrad skitstövel och diva som är bra på fotboll..
Kunde inte sagt det bättre själv.
Hurvida det var respektlöst eller inte orkar jag inte bry mig om, men jag gillar definitivt inte Zlatan och hans personlighet.
March 10, 2002
squarepusher wrote: Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.
Vadå fläckar ner Sverige? Det är bara den svenska pressen som skriver illa om Zlatan, alá aftonbladet, expressen etc. utländsk press älskar Zlatan.
Dehman wrote: [quote=squarepusher]Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.
Vadå fläckar ner Sverige? Det är bara den svenska pressen som skriver illa om Zlatan, alá aftonbladet, expressen etc. utländsk press älskar Zlatan.
Nja, det är snarare likadant med utländsk press som med vårat eget Aftonblad..
Zlatan på löpet säljer lösnummer ioma fotboll är poppis i många andra länder..
Klart do skriver om arroganta herrar som skallar sina motståndare istället för att spela boll.
1 Guest(s)