Fyf*n för zlatan!|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fyf*n för zlatan!
Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
sp_UserOfflineSmall Offline
903747
June 5, 2005 - 3:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote:
Har jag förstått det rätt nu, du tycker det är okej att Zlatan står och tuggar tuggummi under nationalsången men det är inte okej att vi försvarar honom? :-k

Nej, naturligtvis tycker jag att det var fruktansvärt dåligt av honom.
Har ändrat till "inte bara zlatan" nu.

Delph1 wrote:
Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas

Självklart hade man det.

.ToL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1319
903750
June 5, 2005 - 3:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja lite respekt måste man väll ändå ha!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
903752
June 5, 2005 - 3:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: [quote=Delph1] Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas

Självklart hade man det.

Den här tråden hade inte dykt upp om det varit någon annan.

//Andreas

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
903757
June 5, 2005 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1] Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas

Självklart hade man det.

//Andreas

Det vågar jag också påstå.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
903769
June 5, 2005 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Sanningen är att Zlatan är en bortskämd fåntratt med alldeles för stort ego som människa.
Som fotbollsspelare är han riktigt bra men som person...fy tusan !

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
903807
June 5, 2005 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1] Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...
//Andreas

Självklart hade man det.

//Andreas

Det är möjligt.
Men iaf jag hade tyckt att det var lika illa oavsett vem som än gjort det.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
903876
June 5, 2005 - 7:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.

Nåt jag störde mig på var gesten han gjorde mot Ljungberg, han får fan lära sig ta kritik, och han skulle solklart ha spelat bollen. Så gör han en fånig gest. För i helvete ta emot kritik och lär dig istället för att fåna dig och skapa dålig stämning.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
903886
June 5, 2005 - 7:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Säga vad man vill om denna figur..
Men nog har jag fått intrycket (Via media) att att han är en fullfjädrad skitstövel och diva som är bra på fotboll..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

_Danneman_
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 402
903923
June 5, 2005 - 8:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Haha, måste köpa tuggummi tills imorgon 😀

Delph1 wrote: [quote=Json_81]Det är skrämmande att se hur respektlösa folk är och då menar jag inte zlatan utan även alla som försvarar honom i den här tråden.
Inte undra på att samhället ser ut som det gör.

Det som är skrämmande är snarare att inte en käft hade reagerat om Andreas Isaksson hade gjort det...

//Andreas

Klockren pejling av medel-nh'aren, tyvärr :/

pcw
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 853
904040
June 5, 2005 - 11:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag såg inte matchen på tv (var på Nya ullevi) så jag missade det. Men sågs det klart och tydligt när dom zoomade in närbilder på spelarna när nationalsången spelades eller?

Känner att det möjligen är lite "respektlöst" men inte värt att ta upp en tråd om det. Och som sagt är man van att tugga tuggummi ofta så kanske han helt enkelt glömde av det? Kan va många orsaker men visst lite klantigt var det. Kunde ju stängt munnen och sugit på tuggummit i nån halvminut 😛

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
904053
June 5, 2005 - 11:25 pm
sp_Permalink sp_Print

pcw wrote:
Känner att det möjligen är lite "respektlöst" men inte värt att ta upp en tråd om det.

Håller med, en tråd om till exempel varför "Schnappi" har blivit så känd är sånt som vi vill ha här på NH. 🙄

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
904056
June 5, 2005 - 11:31 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.

Nåt jag störde mig på var gesten han gjorde mot Ljungberg, han får fan lära sig ta kritik, och han skulle solklart ha spelat bollen. Så gör han en fånig gest. För i h*****e ta emot kritik och lär dig istället för att fåna dig och skapa dålig stämning.

Ljungberg är rätt känd för att säga lite för mycket till sina lagkamrater på planen.
Zlatan har den attityden vi behöver i det svenska landslaget precis som Ljungberg anser jag.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
904058
June 5, 2005 - 11:34 pm
sp_Permalink sp_Print

dree wrote: [quote=macrus]Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.

Nåt jag störde mig på var gesten han gjorde mot Ljungberg, han får fan lära sig ta kritik, och han skulle solklart ha spelat bollen. Så gör han en fånig gest. För i h*****e ta emot kritik och lär dig istället för att fåna dig och skapa dålig stämning.

Ljungberg är rätt känd för att säga lite för mycket till sina lagkamrater på planen.
Zlatan har den attityden vi behöver i det svenska landslaget precis som Ljungberg anser jag.

Spelar väl ingen större roll, när tog landslaget i fotboll guld eller silver sist?..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
904068
June 6, 2005 - 12:09 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=dree][quote=macrus]Garvade mest när jag såg det, var mer pinsamt än sorgligt att se.

Spelar väl ingen större roll, när tog landslaget i fotboll guld eller silver sist?..

1958... men 1 person inte kan lyfta ett lag ensam.
Men jag tror att vi kan göra något stort om vi tar oss till Tyskland.

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
904081
June 6, 2005 - 4:41 am
sp_Permalink sp_Print

//Andreas

Självklart hade man det.

//Andreas

Word.

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
904132
June 6, 2005 - 9:24 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Säga vad man vill om denna figur..
Men nog har jag fått intrycket (Via media) att att han är en fullfjädrad skitstövel och diva som är bra på fotboll..

Fy fan, det här är första gången jag håller med dig om något 🙂

perco
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 55
904142
June 6, 2005 - 9:41 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Säga vad man vill om denna figur..

Kunde inte sagt det bättre själv.

Hurvida det var respektlöst eller inte orkar jag inte bry mig om, men jag gillar definitivt inte Zlatan och hans personlighet.

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
904170
June 6, 2005 - 10:23 am
sp_Permalink sp_Print

Han är en obildad arrogant jävel som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
904188
June 6, 2005 - 10:53 am
sp_Permalink sp_Print

squarepusher wrote: Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.

Vadå fläckar ner Sverige? Det är bara den svenska pressen som skriver illa om Zlatan, alá aftonbladet, expressen etc. utländsk press älskar Zlatan.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
904195
June 6, 2005 - 11:01 am
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=squarepusher]Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.

Vadå fläckar ner Sverige? Det är bara den svenska pressen som skriver illa om Zlatan, alá aftonbladet, expressen etc. utländsk press älskar Zlatan.

Nja, det är snarare likadant med utländsk press som med vårat eget Aftonblad..
Zlatan på löpet säljer lösnummer ioma fotboll är poppis i många andra länder..
Klart do skriver om arroganta herrar som skallar sina motståndare istället för att spela boll.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 334
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL