March 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Dehman][quote=squarepusher]Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.
Vadå fläckar ner Sverige? Det är bara den svenska pressen som skriver illa om Zlatan, alá aftonbladet, expressen etc. utländsk press älskar Zlatan.
Nja, det är snarare likadant med utländsk press som med vårat eget Aftonblad..
Zlatan på löpet säljer lösnummer ioma fotboll är poppis i många andra länder..
Klart do skriver om arroganta herrar som skallar sina motståndare istället för att spela boll.
Zlatan är älskad av den italienska median.
December 3, 2003
September 12, 2001
PooSlice wrote: Jag börjar långsamt förstå sweclockers beslut om att stänga ner övriga ämnen....
Kan du utveckla det där ?
Vad som har hänt inne på swecs ÖÄ är en sak men här är det en helt annan sak.
Att vi diskuterar Zlatan är ett ämne som är intressant i mitt tycke.
Zlatans uppträdande gör att folk antigen älskar eller avskyr honom. Jag gillar inte honom som person men som fotbollsspelare är han inte helt fy skam.
Dehman wrote: [quote=ilg@dd][quote=Dehman][quote=squarepusher]Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.
Vadå fläckar ner Sverige? Det är bara den svenska pressen som skriver illa om Zlatan, alá aftonbladet, expressen etc. utländsk press älskar Zlatan.
Klart do skriver om arroganta herrar som skallar sina motståndare istället för att spela boll.
Ja, det var ju det jag skrev, allt som säljer lösnummer och höjjer tittarsiffror är älskat.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Dehman][quote=ilg@dd][quote=Dehman][quote=squarepusher]Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.
Ja, det var ju det jag skrev, allt som säljer lösnummer och höjjer tittarsiffror är älskat.
Jo det var ju så jag menade också. Italiensk media smutskastar inte Zlatan som svensk media gör.
Har en fråga, hur insatt är du egentligen i fotboll?
July 14, 2003
Vanligtvis gillar jag inte diviga personer, men Zlatan är som han är som en tidigare person sa, och det är just det som gör honom rolig! Ta bara hans konstiga svar på journalisters frågor, det är ju hur kul som helst att lyssna på bara det! F.ö. så tycker jag att Zlatan är grym 🙂
Dehman wrote: [quote=ilg@dd][quote=Dehman][quote=ilg@dd][quote=Dehman][quote=squarepusher]Han är en obildad arrogant j**el som saknar klass och stil, men han kan ju spela fotboll, det tråkig är att hela hans sätt att agera fläckar ned sverige som idrotts nation. Kolla henke larsson, en trevlig och ödmjuk kille precis som en svensk idrottsman ska vara.
Jo det var ju så jag menade också. Italiensk media smutskastar inte Zlatan som svensk media gör.
Har en fråga, hur insatt är du egentligen i fotboll?
Inte speciellt.
Måste man vara det för att anse att folk är skitstövlar??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 3, 2003
skiroy wrote: [quote=PooSlice]Jag börjar långsamt förstå sweclockers beslut om att stänga ner övriga ämnen....
Zlatans uppträdande gör att folk antigen älskar eller avskyr honom. Jag gillar inte honom som person men som fotbollsspelare är han inte helt fy skam.
Självklart kan jag utveckla det,
en tråd som klankar ner på en fotbollspelare känns väldigt onödig och som några andra sagt patetiskt.
Jag ville mer dra en parallell ifrån denna klassens trådar till sweclockers stängning av öä.
PooSlice wrote: [quote=skiroy][quote=PooSlice]Jag börjar långsamt förstå sweclockers beslut om att stänga ner övriga ämnen....
en tråd som klankar ner på en fotbollspelare känns väldigt onödig och som några andra sagt patetiskt.
Jag ville mer dra en parallell ifrån denna klassens trådar till sweclockers stängning av öä.
Ser inga som helst likheter på öä på Swec och NH's Allmänt..
ÖÄ var ju invaderat av modell yngre spammare som skrev i stort sett vad som helst för att väcka osämja, här är det mer modell ren diskussion.
Personangrepp brukar kväsas tämligen snabbt.
December 3, 2003
ilg@dd wrote: [quote=PooSlice][quote=skiroy][quote=PooSlice]Jag börjar långsamt förstå sweclockers beslut om att stänga ner övriga ämnen....
ÖÄ var ju invaderat av modell yngre spammare som skrev i stort sett vad som helst för att väcka osämja, här är det mer modell ren diskussion.
Tja det är väl kanske så att swec och NH har lite olika definering av personangrepp,
"Zlatans diviga fasoner är inget nytt, men likväl är han en *prostituerad* för det."
"Zlatan är en idiot som bara kan spela boll. "
Eller?
PooSlice wrote: [quote=ilg@dd][quote=PooSlice][quote=skiroy][quote=PooSlice]Jag börjar långsamt förstå sweclockers beslut om att stänga ner övriga ämnen....
Tja det är väl kanske så att swec och NH har lite olika definering av personangrepp,
"Zlatans diviga fasoner är inget nytt, men likväl är han en *prostituerad* för det."
"Zlatan är en idiot som bara kan spela boll. "
Eller?
Nja, om Zlatan är medlem på NH så är det väl att beteckna som personangrepp..
*Edit*
FYI
Jag pratar personangrepp mot aktiva på forumet, inte i största allmänhet.
December 3, 2003
June 23, 2002
PooSlice wrote: Vänta ska bara dryga mig lite mer.
Definera aktiv? Så om någon bara postar en gång per vecka så är det ok att snacka skit om honom?
Kan du inte ta det i Feedback forumet då istället?
Denna tråd handlar ju inte om Zlatan och fotboll inte om ÖÄ på SweC eller Allmänt här på NH.
PooSlice wrote: Vänta ska bara dryga mig lite mer.
Definera aktiv? Så om någon bara postar en gång per vecka så är det ok att snacka skit om honom?
:banghead:
July 23, 2002
Json_81 wrote: [quote=Arny][quote=KorSpo][quote=Arny] Zlatan borde gjort lumpen. Kanske kunde lärt honom ett och annat.
Jag betvivlar att han hade fått erfarenheter som bidragit till att han skulle lyckats bättre i sitt liv om han sprungit runt på en äng 1 år och lekt krig... men det kanske bara e jag som tror så. Angående atittyd så är Zlatan divig på planen, men det förgyller som tidigare nämnts bara matcherna. Sverige behöver Zlatan. Privat har jag fått intrycket av att han är en jäkla skön snubbe, står för sina värderingar och vågar säga vad han tycker.
Har du gjort lumpen? Om du gjort det så förstår du vad jag menar.
Ganska uppenbart på hans svar att han inte gjort lumpen.
Det är skrämmande att se hur respektlösa folk är och då menar jag inte bara zlatan utan även alla som försvarar honom i den här tråden.
Inte undra på att samhället ser ut som det gör.
Skrämmande att tugga tuggummi under nationalsången? Ohhh vad rädd man blir.
Vad i samhället påverkas av detta tuggande? Varför ska man visa respekt för en sång? Är det inte bättre att visa respekt för människor?
Visst kan man säkert lära sig ett och annat bra i lumpen men det kan man på andra sätt också. Hoppas att jag tillåts uttrycka en åsikt fast jag endast har gjort civilplikt eller är det just användandet av vapen som är vägen till visdom?
November 22, 2001
nilsrock wrote:
Skrämmande att tugga tuggummi under nationalsången? Ohhh vad rädd man blir.Vad i samhället påverkas av detta tuggande? Varför ska man visa respekt för en sång? Är det inte bättre att visa respekt för människor?
Visst kan man säkert lära sig ett och annat bra i lumpen men det kan man på andra sätt också. Hoppas att jag tillåts uttrycka en åsikt fast jag endast har gjort civilplikt eller är det just användandet av vapen som är vägen till visdom?
Visst kan man lära sig på andra sätt, men många gör aldrig det.
Det handlar inte om att visa respekt för en sång, det handlar om att visa respekt för vad sången står för. Zlatan ska ändå föreställa en vuxen människa och borde veta detta.
July 23, 2002
dree wrote: Jag har tuggat tuggummi flera gånger under nationalsången.
Men det är mest för jag inte kan eller vågar sjunga.
Kanske är samma för Zlatan?
Jag tycker att Zlatan och Isaksson som "straff" ska tvingas framföra nationalsången akapella (stavning?) inför nästa landskamp. 😀
1 Guest(s)