Tänkte bara meddela att jag drar iväg imorgon och kommer hem söndagkväll.
Bara så debattanterna förstår varför jag inte svarar i trådar som brukligt är.. Dvs, jag sitter inte och tjurar bara för att jag inte levererar sarkastiska svar i helgen...
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Amstaff wrote: Brukar låta så 😉
Beror på öronen..
God natt och hej på er alla en stund.
(Nej, det är inte frågan om mattflykt, jag ämnar vara online och debattera på söndagkväll precis som vanligt.)
Se upp Stockholm och Gotland, snart är Norrlänningarna där nere.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Callister]Sluta vara så otroliga lama och förlöjliga att han åker iväg. Detta innebär att NH's standard sänks med tre lådor bärs.
Man kan undra vad man nu ska garva åt, dig? 😉
Om du hittar något roligt, visst.
Lodisen wrote: [quote=Callister]Sluta vara så otroliga lama och förlöjliga att han åker iväg. Detta innebär att NH's standard sänks med tre lådor bärs.
En rökand snushomofob mindre. 😀
Du menar en rökande snusgubbhomofob.
😀
Bjornstrom wrote: [quote=Callister]Sluta vara så otroliga lama och förlöjliga att han åker iväg. Detta innebär att NH's standard sänks med tre lådor bärs.
Så lätt kommer du inte undan, en förklaring sitter nog på sin plats :wide: :corn:
Jag tänkte mest på att både macrus och den andra med smileavataren, alla gånger en sådan här tråd dykt upp, börjat göra exakt som de gjorde nu. Fulisar. :bgrin:
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus][quote=Callister]Sluta vara så otroliga lama och förlöjliga att han åker iväg. Detta innebär att NH's standard sänks med tre lådor bärs.
Man kan undra vad man nu ska garva åt, dig? 😉
Om du hittar något roligt, visst.
Borde inte vara något problem bland 7930 inlägg, har ju lyckats förrut så. :bgrin:
1 Guest(s)