January 11, 2002
Ok snälla, säg att det är NÅGON mer i hela jävla världen än jag som är trött på fyllefester?
Nu gjordes inte kvällen bättre av att tjejen jag är intresserad var lite halvklängig på en jävla dansk, men alltså seriöst, jag är så jävla trött på att för att överhuvudtaget kunna ha ett socialt liv här, måste man gå på fester hela tiden, där alla super sig fulla.
Det är som om alla bara vill ha en ursäkt för att bete sig som 14åringar. Vilket kanske var kul när man var 16, men de flesta jag känner är fan 20-25 nu, och fortfarande är det bara fyllefester som gäller.
Så jag hoppas bara att det är någon mer än jag (och särskilt då någon TJEJ) i den här världen som hellre sitter hemma o äter lite god mat och kolla på film än går på fester varje jävla helg?
March 14, 2001
Jag är så jävla less på alla som jävla nykterister som tycker de är så iniheltvete bra bara för att de inte super..
Nog för att jag själv inte springer på en massa fyllefester hela hlgerna (dock halva helgerna om inte mer) Man kan ju tröffa så trevligt folk på sånna ställen..
Dock har jag en liten tjej på g nu, som verkar kunna bli lite seriösare, som ja gärna tar en trevlig "hemmakväll" med istället for att sticka ut och supa full..
February 12, 2003
Snorch wrote: Jag är så j**la less på alla som j**la nykterister som tycker de är så iniheltvete bra bara för att de inte super..
Nog för att jag själv inte springer på en massa fyllefester hela hlgerna (dock halva helgerna om inte mer) Man kan ju tröffa så trevligt folk på sånna ställen..
Dock har jag en liten tjej på g nu, som verkar kunna bli lite seriösare, som ja gärna tar en trevlig "hemmakväll" med istället for att sticka ut och supa full..
Så du säger att du dricker för att vara bättre än alla andra? Prova säga det när du är ärlig mot dig själv och nykter. :bgrin:
March 14, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Snorch]Jag är så j**la less på alla som j**la nykterister som tycker de är så iniheltvete bra bara för att de inte super..
Så du säger att du dricker för att vara bättre än alla andra? Prova säga det när du är ärlig mot dig själv och nykter. :bgrin:
Nej verkligen inte, men jag har aldrig riktigt gillat folk som tror de är bättre än alla andra bara för att de inte dricker. Som om det vore något fel med att dricka lite sprit ibland..
Skulle vilja påstå att jag aldrig mött någon som ansett att de varit bättre pga att de super varje vecka, däremot anser varenda en av alla nykterister jag mött att de är så otroligt mycket bättre än alla andra, och detta stör jag mig på så inihelvete..
January 11, 2002
Jag är absolut ingen nykterist... bara trött för att där jag bor nu har man liksom inget socialt liv om man inte festar varje helg, för det är det enda folk gör på helgerna..
Har varit en hel del andra problem också den här veckan så det här blev bara lite... för mycket. Ska väl gå o sova, känns nog bättre imorgon right?!
Skönt att man inte är helt själv iallafall.
September 5, 2001
Okej.
Var full hela helgen (öltält fre, grill lör, öltält sön).
Drack för mkt i måndags(se fylletråden ang. absint).
Blev måttligt onykter i fredags(doh, midsommar!)
Nu är det såhär, det var bara i fredags egentligen jag blev lite för full, men annars tycker jag man ska ta det lite lungt istället. Finns inget som säger att du måste krypa hem VARJE gång man är ute lixsom.
Att vara onykter(salongsberusad) är bara ett supplimang till kvällen i övrigt. Tycker jag då.
Tycker du ska fortsätta gå på dom här fyllefesterna sneo, men du behöver ju inte bli yberpackad varje gång.
January 21, 2004
fyllefester kan vara roligt om det är rätt männsikor, men jag är mer för de sorts tillställningar som jag var på igår. vi satt på en kompis balkong och grillade, lyssnade på musik, några drack öl (dock inte jag), pratade och rökte vattenpipa. senare när de flesta gått drog vi på en film och åt godis. det är mer lagom för mig 🙂
Föredrar nog lugna hemmakvällar med någon grogg eller några kalla öl..
Fyllefesterna har jag sedan flera år överlåtit åt den yngre generationen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
Snorch wrote: Jag är så j**la less på alla som j**la nykterister som tycker de är så iniheltvete bra bara för att de inte super..
Jag har inget emot att folk dricker alkohol.
MEN jag förstår mig inte på vissa, en del ska supa i princip varje helg.
Varför måste man supa "varje helg"?
3 Guest(s)