March 14, 2001
whak wrote: [quote=Snorch]Jag är så j**la less på alla som j**la nykterister som tycker de är så iniheltvete bra bara för att de inte super..
Nog för att jag själv inte springer på en massa fyllefester hela hlgerna (dock halva helgerna om inte mer) Man kan ju tröffa så trevligt folk på sånna ställen..
Dock har jag en liten tjej på g nu, som verkar kunna bli lite seriösare, som ja gärna tar en trevlig "hemmakväll" med istället for att sticka ut och supa full..
Jag har inget emot att folk dricker alkohol.
MEN jag förstår mig inte på vissa, en del ska supa i princip varje helg.
Varför måste man supa "varje helg"?
Ja okej nu kanske det lät som om jag super varje helgen men så är det inte riktigt, en till två gånger i månaden i snitt kanske det blir som mest.. och ja jag måste nog säga att jag inte riktigt förstår mig på alla som måste supa varje helg heller. Är det nå rejäla tillställningar så visst men på en vanlig helg.. njae..
July 14, 2003
whak wrote:
Jag har inget emot att folk dricker alkohol.
MEN jag förstår mig inte på vissa, en del ska supa i princip varje helg.
Varför måste man supa "varje helg"?
För att man MÅSTE, efter en lång tråkig jävla pissvecka av arbete och tråkigheter så MÅSTE man ha kul, annars blir ju livet miserabelt! Iofs så kan man ju spela tvspel eller göra något annat roligt ibland, men festa är jävligt kul! Dock behöver man ju inte bli dyngpackad varje gång...
February 10, 2004
Nu råkade jag rösta på fyllefest, skulle vara lugn hemmakväll... hur som hellst.. ibland kan det väl vara kul att gå på någon "tillställning" å träffa lite folk.. men inte när det är "Den som spyr mest vinner"-tema.. det suger. Folk som inte vet när dom ska sluta dricka går fet bort.. och, jag citerar plastfarsan: "Först kravlar man omkring på golvet när man är liten för att man inte kan bättre, sen växer man upp och blir vuxen, då super man sig så jävla full så någon annan får ta hand om än igen, vad är meningen med det" ?? =/ bland det smartare han sagt 😀
September 24, 2002
Sitta hemma med ett antal kompisar och ta sig en grogg. Spela lite tvspel kanske. Ät lite chips och mest snacka skit. Kanske ta en tur genom byn på cykel och hälsa på lite annat folk. 🙂
Mer behövs inte på en helg.
Och känner man inte för att dricka kan man ju strunta i det.
February 17, 2004
[PITA wrote: Neo] Så jag hoppas bara att det är någon mer än jag (och särskilt då någon TJEJ) i den här världen som hellre sitter hemma o äter lite god mat och kolla på film än går på fester varje j**la helg?
nää, tråkigt att behöva säga det men brudar gillar att bli påsatta och supa skallen av sig :P.
/Dani
November 22, 2001
Dani wrote: [quote=[PITA]Neo] Så jag hoppas bara att det är någon mer än jag (och särskilt då någon TJEJ) i den här världen som hellre sitter hemma o äter lite god mat och kolla på film än går på fester varje j**la helg?
nää, tråkigt att behöva säga det men brudar gillar att bli påsatta och supa skallen av sig :P.
/Dani
Det finns gott om den andra sorten oxå. Men de tjejerna blir man ganska less på eftersom de gör om ens polare till toffelhjältar. 👿
Det beror kanske lite på vilken ålder de är i oxå. 18-åriga tjejer har ju sällan så mycket annat i skallen.
2 Guest(s)