October 23, 2004
Nykter : Varför blir man alltid så förbannat törstig dagen efter??
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 23, 2004
Okej tack 🙂 Alltid undrat det.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
October 16, 2003
Frud wrote: Okej tack 🙂 Alltid undrat det.
November 27, 2003
Alkoholen slår ut hypofysen som kontrollerar vätskeupptaget i njurarna genom frisättningen av främst enzymet ADH (AntiDeuretiskt Hormon).
Jag har till och gjort det som ett fullt vetenskapligt experiment sponsrat av skolan om detta. Det misslyckades lite men jag fick gratis öl 🙂
//Andreas
whak wrote: MEN FÖRHELVETTE
Nog torde du väl kunna ge folk lite mer än 2 minuter på sej att svara, eller?
Och nej, jag ölar inte ikväll..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
whak wrote: Jo men jag har så jädrar tråkigt.
Fiska en brax vettja..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
whak wrote: Blire nå öl idag eller?
Mitt i veckan??
"Vanligt folk" jobbar juh..
Ska man opp 06.00 varje vardag, så är det ingen höjdare att knäcka pilsner på kvällarna..
Lilllörda'n firade man när man var ung..
🙁
August 2, 2001
Dehman wrote: Precis hemkommen från Tyskland så blir väl att smaka lite idag. 🙂
Lyckades hitta Staropramen <3 €3/6-pack underbart. Dock fanns det bara 2. 🙁
Själv kom jag från tyskland igår där jag varit på fullmoon. Det var riktigt nice faktiskt. Det konsumerades en hel del alkoholhaltiga drycker, bla. 3 backar staropramen. Köpte med ett gäng likörer hem som jag ska göra ngt kul med sen. Fast först blir det ett par vita veckor. 🙂
Här är en liten bild jag tog:
[Image Can Not Be Found]
January 20, 2002
Jag krökar sönder nu på Gottland vi ar eldat sönder grillstandeo o dunkar sönder techno200067 .... com cfomcom ... ni anar inte hur ktvi har har sprcäkt sönder skiten.. vi sprätter sallad o vår gtrillade sönder kol o kött som vi sörätter sönder om jävlar milf vi har krökat ... .. . .. . vi har danielö uindberg har sälkrat sönder hela jävlar grillen vnu jvälar sönder nirdihar hardare vhar ivi gått o skrikit sönder hjelvka äjvävla visvby ..... nu äger hela jvälal nord #ndh.comc har gått sönder . com vi hahrhrhrhha HAHAHAHAAHHAHAHA sröjjer sönder jtecno .com . omc. omckcomcocmoc AHAHAHAHAHAHAH ni nanar inte hur mkt ni äger sönder ujstn nunununununuun....... värsta reklamen . visby .coin .*AEUIEHFRUAEF
Cezar wrote: Jag krökar sönder nu på Gottland vi ar eldat sönder grillstandeo o dunkar sönder techno200067 .... com cfomcom ... ni anar inte hur ktvi har har sprcäkt sönder skiten.. vi sprätter sallad o vår gtrillade sönder kol o kött som vi sörätter sönder om j**lar milf vi har krökat ... .. . .. . vi har danielö uindberg har sälkrat sönder hela j**lar grillen vnu jvälar sönder nirdihar hardare vhar ivi gått o skrikit sönder hjelvka äjvävla visvby ..... nu äger hela jvälal nord #ndh.comc har gått sönder . com vi hahrhrhrhha HAHAHAHAAHHAHAHA sröjjer sönder jtecno .com . omc. omckcomcocmoc AHAHAHAHAHAHAH ni nanar inte hur mkt ni äger sönder ujstn nunununununuun....... värsta reklamen . visby .coin .*AEUIEHFRUAEF
Kanon, så ska ett riktigt fylleinlägg se ut..
😀
2 Guest(s)