November 22, 2001
Callister wrote: [quote=Json_81]jag afwade ned en från jobbert, o fr blrbj maddo5 mef sprity.fgsjnlgkjnrgkl.
nu ska jag siova. gofnat.
Ahahahahahaha :bgrin:
Översättning:
Jag gick på afterwork med en från jobbet, sen anslöt lite polare. Efter ca 4 timmars afterwork gick vi till fästningen där det var medeltidsfestival. Där sprang vi runt o drack massa mer öl, tittade på ett band och en eldshow. Sen begav vi oss ned i skänkstugan eftersom vi var mer törstiga. Där började några musiker oxå spela. Sen skulle jag på efterfest, men som tur var beslutade jag mig för att ramla in i en taxi o åka hem istället. Väl hemma fick jag stoppa i mig lite mat som jag strax efter fick offra till den stora vita guden.
Dagen efter var jag sjuk, måste varit maten på afterworken.
November 26, 2002
20:e juli
Cezar wrote: Jag krökar sönder nu på Gottland vi ar eldat sönder grillstandeo o dunkar sönder techno200067 .... com cfomcom ... ni anar inte hur ktvi har har sprcäkt sönder skiten.. vi sprätter sallad o vår gtrillade sönder kol o kött som vi sörätter sönder om j**lar milf vi har krökat ... .. . .. . vi har danielö uindberg har sälkrat sönder hela j**lar grillen vnu jvälar sönder nirdihar hardare vhar ivi gått o skrikit sönder hjelvka äjvävla visvby ..... nu äger hela jvälal nord #ndh.comc har gått sönder . com vi hahrhrhrhha HAHAHAHAAHHAHAHA sröjjer sönder jtecno .com . omc. omckcomcocmoc AHAHAHAHAHAHAH ni nanar inte hur mkt ni äger sönder ujstn nunununununuun....... värsta reklamen . visby .coin .*AEUIEHFRUAEF
23:e juli
Cezar wrote:
Jag kommer knappt ihåg det där inlägget.. 1 veckas krök, nu är man hemma igen... Det var den levern.....
3:e juli skrev du:
Cezar wrote:
Måste bara säga det att det var längesen jag drack mycket alkohol... Blir en öl/grogg ibland och då i måttliga mängder... Sååå mycket skönare.Finns annat vettigt att göra än att kröka sönder sig .
Ni som skriver när ni är fulla kan väll skriva i fetstil eller liknande.
Svårt att bestämma dig? 😀
June 23, 2002
John_lz wrote: 20:e juli
[quote=Cezar]Jag krökar sönder nu på Gottland vi ar eldat sönder grillstandeo o dunkar sönder techno200067 .... com cfomcom ... ni anar inte hur ktvi har har sprcäkt sönder skiten.. vi sprätter sallad o vår gtrillade sönder kol o kött som vi sörätter sönder om j**lar milf vi har krökat ... .. . .. . vi har danielö uindberg har sälkrat sönder hela j**lar grillen vnu jvälar sönder nirdihar hardare vhar ivi gått o skrikit sönder hjelvka äjvävla visvby ..... nu äger hela jvälal nord #ndh.comc har gått sönder . com vi hahrhrhrhha HAHAHAHAAHHAHAHA sröjjer sönder jtecno .com . omc. omckcomcocmoc AHAHAHAHAHAHAH ni nanar inte hur mkt ni äger sönder ujstn nunununununuun....... värsta reklamen . visby .coin .*AEUIEHFRUAEF
Cezar wrote:
Jag kommer knappt ihåg det där inlägget.. 1 veckas krök, nu är man hemma igen... Det var den levern.....
Cezar wrote:
Måste bara säga det att det var längesen jag drack mycket alkohol... Blir en öl/grogg ibland och då i måttliga mängder... Sååå mycket skönare.Finns annat vettigt att göra än att kröka sönder sig .
Hahahha.
Han har glömt bort det såklart. 😉
Min lever är inte heller i topp efter 2veckors festande/krökande i bulgarien och sen kräftskivan direkt när man kom hem, sen en polare som fyller år nu i helgen sen nästa helg är det kräftskiva på firman. :bgrin:
January 20, 2002
John_lz wrote: 20:e juli
[quote=Cezar]Jag krökar sönder nu på Gottland vi ar eldat sönder grillstandeo o dunkar sönder techno200067 .... com cfomcom ... ni anar inte hur ktvi har har sprcäkt sönder skiten.. vi sprätter sallad o vår gtrillade sönder kol o kött som vi sörätter sönder om j**lar milf vi har krökat ... .. . .. . vi har danielö uindberg har sälkrat sönder hela j**lar grillen vnu jvälar sönder nirdihar hardare vhar ivi gått o skrikit sönder hjelvka äjvävla visvby ..... nu äger hela jvälal nord #ndh.comc har gått sönder . com vi hahrhrhrhha HAHAHAHAAHHAHAHA sröjjer sönder jtecno .com . omc. omckcomcocmoc AHAHAHAHAHAHAH ni nanar inte hur mkt ni äger sönder ujstn nunununununuun....... värsta reklamen . visby .coin .*AEUIEHFRUAEF
Cezar wrote:
Cezar wrote:
Haha 🙂
Ibland blir det mycket men det är inte varje helg direkt.
Det kommer i perioder. Ena stunden tränar man varje dag och dricker inte en droppe, sen så tänker man; Äh när man har dragit 2-3 bärs och börjar snusa som en idiot.
October 25, 2003
Fyfan, dåligt bakis.
Helvete, jag blev verkligen så jävla full igår. Uscha.
Har ont precis överallt, känns som alla muskler i hela kroppen skriker ut sin smärta så fort jag rör mig.
Det enda bra med att vara såhär bakis är att man kan ligga in och glo på The Matrix för hundrasjuttioelfte gången och dricka oboy utan att känns sig hemsk 😛
May 19, 2003
Ah, äntligen har man fått dricka öl! Har jobbat flera veckor samt vart chaufför flera helger och igår kom kvällen då jag själv skulle få dricka! Var säket 2 veckor sen sist :D.
Klarade mig ifrån bakfyllan också, mår toppen nu. Kan iofs ha något att göra med att man inte vaknade ensam, hehe. 😉
November 29, 2003
Json_81 wrote: [quote=whak]Så fort man går ut i den här j**la bonnhålan så är det bara massa j**la fjooooortisar. USCH!!!!!!!!!!!!!!
Tyvärr är det så i hålor 🙁
De enda som blir kvar e fjortisar, resten åker längre.
Mjo, man får försöka flytta till något större ställe. Där det finns lite annat folk. 🙂
whak wrote: [quote=Json_81][quote=whak]Så fort man går ut i den här j**la bonnhålan så är det bara massa j**la fjooooortisar. USCH!!!!!!!!!!!!!!
Tyvärr är det så i hålor 🙁
De enda som blir kvar e fjortisar, resten åker längre.
Mjo, man får försöka flytta till något större ställe. Där det finns lite annat folk. 🙂
Man får inte roligare än man gör sej.
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
7 Guest(s)