January 7, 2006
ilg@dd wrote: Ödmjukhet = Hur jag är? Njao, kanske, ibland...
🙄Om ironi.. Har du svårt att få brudar??
Ironi är alltid lika trevligt 🙂
Och jag kanske inte är lika intresserad av att få dig att vilja vara "mer än bara kompisar" 😉
hULt0 wrote: [quote=ilg@dd]Ödmjukhet = Hur jag är? Njao, kanske, ibland...
Och jag kanske inte är lika intresserad av att få dig att vilja vara "mer än bara kompisar" 😉
??
Sorry, gay e inte min grej..
:spy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
ilg@dd wrote: [quote=hULt0][quote=ilg@dd]Ödmjukhet = Hur jag är? Njao, kanske, ibland...
??
Jag skrev precis att jag inte är intresserad av dig, bland annat för att du är man, så jag förstår inte varför du kände att det här var ett roligt tillfälle att dela med dig av din syn på homosexuella?
hULt0 wrote: [quote=ilg@dd][quote=hULt0][quote=ilg@dd]Ödmjukhet = Hur jag är? Njao, kanske, ibland...
??
Jag skrev precis att jag inte är intresserad av dig, bland annat för att du är man, så jag förstår inte varför du kände att det här var ett roligt tillfälle att dela med dig av din syn på homosexuella?
Jag har emellertid inte uttryckt någon önskan om att fånga ditt intresse på det viset, varför "Och jag kanske inte är lika intresserad av att få dig att vilja vara "mer än bara kompisar"" kändes ganska malplacerad..
Är du full, eller yrar du bara ändå?
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
ilg@dd wrote: Jag har emellertid inte uttryckt någon önskan om att fånga ditt intresse på det viset, varför "Och jag kanske inte är lika intresserad av att få dig att vilja vara "mer än bara kompisar"" kändes ganska malplacerad..
Är du full, eller yrar du bara ändå?
🙄
Du frågar om tjejer, jag svarar, du tycker av någon anledning att du behöver berätta att du inte tänder på killar?
July 4, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Borde de här inte vara en dagen efter tråd istället. Medans jag är på tänker jag ju knappast på att skriva på nh.. Å andra sidan så var den här sidan uppe på skärmen till vilken jag vaknade under nyss så hm.
NH som starsida, då blev det där man skrev ^^
February 12, 2002
Keni wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Borde de här inte vara en dagen efter tråd istället. Medans jag är på tänker jag ju knappast på att skriva på nh.. Å andra sidan så var den här sidan uppe på skärmen till vilken jag vaknade under nyss så hm.
NH som starsida, då blev det där man skrev ^^
Va?! Är det dej jag är hemma hos? :cy: Vart är du?
August 2, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Borde de här inte vara en dagen efter tråd istället. Medans jag är på tänker jag ju knappast på att skriva på nh.. Å andra sidan så var den här sidan uppe på skärmen till vilken jag vaknade under nyss så hm.
Ja varför inte? Lagligt sett är man ju berusad så länge man har någon promille alkohol i blodet, så att skriva dagen efter borde funka det med.
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=FireCAT]Givetvis inte, men du får vara bra j**la naiv om du tror alla människor har samma värde..
Det beror på cynisk och pengafixerad man vill vara ...
//Andreas
Delph1 jag vet inte hur det är från dina hemtrakter. Men jag hat träffat en del därifrån och de upplver en väldigt maktar skillarnd, inte bara från östgösta osv, dethandlar om men upp i landet. Vi är inne och kräktar på snöskostrarnas och renarnas teritoroie.
Edit: Jag säger inte att allt ont komm från östgöta osv, eller något ont för den delen. Men sveriges regering 'r föör mesig, det 'r det jag villl ha saggt.
1 Guest(s)