November 22, 2001
Tindy wrote:
Nej, nu ska Tindy sova (brevid en brud i sin klass, dum idé? Ja, för fan =D =D ).
God natt peeps!
Jag tycker det låter som en bra ide 🙂
Usch, var hos mina föräldrar igår o delade en flaska whisky med farsan utöver ölen. Idag inser jag att det var en dålig ide 🙁
October 25, 2003
Json_81 wrote: [quote=Tindy] Nej, nu ska Tindy sova (brevid en brud i sin klass, dum idé? Ja, för fan =D =D ).
God natt peeps!
Usch, var hos mina föräldrar igår o delade en flaska whisky med farsan utöver ölen. Idag inser jag att det var en dålig ide 🙁
Äh, nu ska vi inte klaga.
JAG borde få klaga.
Jag har tvättat mattor halva natten, tjejen från igår fick för sig att spy på mitt golv. Riktigt jävla roligt, jaja ><
Tindy wrote: [quote=Json_81][quote=Tindy] Nej, nu ska Tindy sova (brevid en brud i sin klass, dum idé? Ja, för fan =D =D ).
God natt peeps!
JAG borde få klaga.
Jag har tvättat mattor halva natten, tjejen från igår fick för sig att spy på mitt golv. Riktigt j**la roligt, jaja ><
Slutsats: Släpa inte hem brudar som är skitfulla.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 8, 2006
ilg@dd wrote: [quote=Tindy][quote=Json_81][quote=Tindy] Nej, nu ska Tindy sova (brevid en brud i sin klass, dum idé? Ja, för fan =D =D ).
God natt peeps!
JAG borde få klaga.
Jag har tvättat mattor halva natten, tjejen från igår fick för sig att spy på mitt golv. Riktigt j**la roligt, jaja ><
Slutsats: Släpa inte hem brudar som är skitfulla.
Bättre att skippa mattor tycker jag.
June 11, 2001
Alex_88_ wrote: ...
Alltså en 20 årig får bjuda en 18+ åring ;D om det ska drickas upp vid det tillfället, annars räknas det som langning. Tex vid en 40 års fest (om man tycker sådant är kul) så får du dricka spriten där. Men inte ta med dig den hem osv
Inte undra på att vissa är alkisar med så långa fester... Hur fan överlever man? 😀
October 22, 2002
Var hårt i lördags. Dock grymt trevligt tills jag fick för mig att följa med en tjej hem till henne. Väl hemma hos henne så går hon i vägra-vara-trevlig-mode.
Så efter 1h ringer jag min kompis och frågar om han kommit hem. Sen klär jag på mig och går.
Brudar är fan störda!
November 27, 2003
fisken wrote: Var hårt i lördags. Dock grymt trevligt tills jag fick för mig att följa med en tjej hem till henne. Väl hemma hos henne så går hon i vägra-vara-trevlig-mode.
Så efter 1h ringer jag min kompis och frågar om han kommit hem. Sen klär jag på mig och går.
Brudar är fan störda!
Hon kanske var ute efter lite "rough handling" :bgrin:
Det har ju hänt 😉
//Andreas
October 22, 2002
Delph1 wrote: [quote=fisken]Var hårt i lördags. Dock grymt trevligt tills jag fick för mig att följa med en tjej hem till henne. Väl hemma hos henne så går hon i vägra-vara-trevlig-mode.
Brudar är fan störda!
Det har ju hänt 😉
//Andreas
Iofs, fast flickan i fråga har jag varit i kontakt med förut och då har hon inte krävt något sånt för att komma igång.
Störd är ordet här! 🙂
February 17, 2004
fisken wrote: [quote=Delph1][quote=fisken]Var hårt i lördags. Dock grymt trevligt tills jag fick för mig att följa med en tjej hem till henne. Väl hemma hos henne så går hon i vägra-vara-trevlig-mode.
Brudar är fan störda!
Det har ju hänt 😉
//Andreas
Iofs, fast flickan i fråga har jag varit i kontakt med förut och då har hon inte krävt något sånt för att komma igång.
Störd är ordet här! 🙂
Ja men det är ju för att hon har övertaget på dig. Ta kommandot så kommer beteendet ändras. Så funkar alla brudar, de gillar att ha makt..
November 22, 2001
Kaffe wrote: Sitter här i min ensamhet och funderar lite över livet. Några öl har det blivit även nu. Funderar på om det är nyttigt att jag kan sänka 15+ öl och ändå inte alls känna mig berusad. Kanske borde jag lägga av... Men vad vet jag...
Det beror ju på hur stora de är, hur starka de är och under hur lång tid du druckit dem.
*Tappar upp ett glas Cointreau* och hoppas att den inte blitt för gammal.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)