skiroy wrote: [quote=ilg@dd]*Tappar upp ett glas Cointreau* och hoppas att den inte blitt för gammal.
kan den bli för gammal egentligen? 😉
Nja, knappast, men man vill ju som infödd Svensk gärna skylla på något för att kunna läppja när helst andan faller på.
Skål på namnsdagen Tobias (Where ever you are).
Den smakade helt okej btw..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 13, 2003
Fackamato wrote: Åhå.
Den här kvällen avslutades prematurely... 🙁
Tjejkompis som tappade lusten och pajjade stämningen för alla på nåt magiskt sätt :/, men men, ny fest imorgon, efter jobbet!:>
btw hade glömt hur gott det är med iskall whiskey.. åh
Hur pajjade hon stämningen? Genom att vara hetast på festen och berätta att det var lingonvecka?
February 12, 2003
Delph1 wrote: Är det bara jag som inte har tid att skriva i den här tråden när jag verkligen dricker? :-k
//andreas
Inte för att jag dricker, men jag har inte direkt heller tid för NH när jag är på fest. 😛
Hade något ganska hyfsat på gång igår, men det sket sig när alla skulle börja bråka, då tog festen slut. :/
August 2, 2001
Fackamato wrote: Är det verkligen någon som skriver här medans dom är på fest? Jag hade fått för mig att dom flesta skrev när dom kommit hem eller dagen efter..
På den "fest" jag var på igår skulle jag ha haft större utbyte av att skriva i den här tråden än att deltaga i festen. Det var 2 tjejer där, på ca. 15 killar. Och alla var anime-nördar. Det var som något slags anime-konvent, helt värdelöst. Och nördarna verkade inte ha något vidare ölsinne heller utan betedde sig som fulla fjortisar hela bunten.
Ikväll ska det bli bättre förhoppningsvis. Jag och 3 kusiner ska iväg på en fest någonstans. Det kan nog bli kul. Skål!
Här har ni en ball bild föresten:
[Image Can Not Be Found]
October 22, 2002
Snorch wrote: [quote=fisken][quote=Snorch]Det hoppas jag väl ändå inte, och gör någon det så bör nog den personen söka sig till lite trevligare fester.
Eller dricka mer sprit och skita i att festen är tråkig!
Hah jo det är också en lösning. 🙂
Tillräckligt mkt så flyter man iväg från festen fast man ändå är där 😉
November 22, 2001
nXsty wrote:
På den "fest" jag var på igår skulle jag ha haft större utbyte av att skriva i den här tråden än att deltaga i festen. Det var 2 tjejer där, på ca. 15 killar. Och alla var anime-nördar. Det var som något slags anime-konvent, helt värdelöst. Och nördarna verkade inte ha något vidare ölsinne heller utan betedde sig som fulla fjortisar hela bunten.
Var tjejerna också anime-nördar?
October 26, 2004
Json_81 wrote: [quote=nXsty] På den "fest" jag var på igår skulle jag ha haft större utbyte av att skriva i den här tråden än att deltaga i festen. Det var 2 tjejer där, på ca. 15 killar. Och alla var anime-nördar. Det var som något slags anime-konvent, helt värdelöst. Och nördarna verkade inte ha något vidare ölsinne heller utan betedde sig som fulla fjortisar hela bunten.
Var tjejerna också anime-nördar?
ja tror dem va med släpade småsystrar som skulle bli upplärda inom dem ädla japanska stridskonsten hairakiri 😛
1 Guest(s)