September 12, 2001
Krqagyzzz wrote: Tips: Skaffa en liten bok ni tar med ut när ni kalasar. Det är ganska skoj att läsa vad alla har haft för idéer och vad folk har kläckt för roliga citat...
Ja det där är jäkligt skoj.
Jag har ett gäng "små svarta" jag ständigt tog med mig förr och dessa små böcker är guld att ta en titt i då och då.
May 19, 2003
KorSpo wrote: Alallaaaaa tjejeeerr suuuuugeeeer daaaaassseeee
5,76 harboe senare
Underbart!!
Ptja, efter 0.5 grams rökning kan jag säga att jag har aldrig uppskattat Eve Online`s finesser så här mycket någonsin ;D.
Sen har man hittat cepe musik som myser skönt för öronen. Ptja, mer intressant hade jag inte att berättta.
Kan säga att jag drar till Falun imorrn, kanske nån som vill mysa? 😛
Över och ut!
EDIT: Btw, kan inte denna tråden bli en klistran en så blir det lättare att hitta sen ;D. Ser ju ut som om moderatorerna har godkänt denna tråd.
October 25, 2003
Alex_88_ wrote: Hehe nu är det bekräftat att 50% av NHs alla medlemar är alkisar 😀
Sa ju att det här var det perfekta stället att posta en drinktråd ;D
Neejdå, inte alls 😛
Får en 17åring inte knäcka ett par kalla när han har tråkigt en torsdagskväll??
Nej just ja, det får jag inte 😛
January 13, 2003
Tindy wrote: [quote=Alex_88_]Hehe nu är det bekräftat att 50% av NHs alla medlemar är alkisar 😀
Neejdå, inte alls 😛
Tänk för det får han inte. Under 18 = olagligt intag av drog
Vilket är precis det som är definationen på knarkare. Så är man under 18 och dricker alkohol är man knarkare. Är man under 20 och dricker starkare än 3,5vol% utanför en pub är man knarkare. 😉
January 13, 2003
Vamp wrote: [quote=Extatic][quote=Vamp]Gills det om man är hög? Coolt, då passar jag bra in då :D. *bunkrat upp med maaat*.
Tjolahopp!
Hörru, starta en bäng-tråd isåfall :arg:
Skulle bara bli jag som skrev i den skulle jag gissa på :bgrin:
Ptja, alla vill kanske inte vara så öppna med det. :cy:
March 9, 2004
beta wrote: [quote=Tindy][quote=Alex_88_]Hehe nu är det bekräftat att 50% av NHs alla medlemar är alkisar 😀
Neejdå, inte alls 😛
Vilket är precis det som är definationen på knarkare. Så är man under 18 och dricker alkohol är man knarkare. Är man under 20 och dricker starkare än 3,5vol% utanför en pub är man knarkare. 😉
Inte helt rätt.. en 20 åring får bjuda en på sprit över allt fast bara om den ska drickas upp vid det tillfället...( En som har studerat alkohollagen hårt 😀 )
*edit meningsbyggnad
January 13, 2003
Alex_88_ wrote: [quote=beta][quote=Tindy][quote=Alex_88_]Hehe nu är det bekräftat att 50% av NHs alla medlemar är alkisar 😀
Neejdå, inte alls 😛
Inte helt rätt.. en 20 åring får bjuda en på sprit över allt fast bara om den ska drickas upp vid det tillfället...( En som har studerat alkohollagen hårt 😀 )
*edit meningsbyggnad
Så privatpersoner får bjuda på starksprit men dom får inte köpa det själv mer än på puben. Varför i helvete har vi då bolaget? Oj, jag svor.
4 Guest(s)