March 9, 2004
Json_81 wrote: [quote=Alex_88_]Amd 3700+ San Diego @ 3000Mhz 24/4 prime stabil.
Nu blir det lite ot, men jag kan inte låta bli.
Du menar alltså att processorn e stabil 24h 4 dagar i veckan? Vad händer sedan? 😉
Jag orkade inte köra prime mer än 4 dagar 😀 men den är 24/7 stabil 😀
March 9, 2004
beta wrote: [quote=Alex_88_][quote=beta][quote=Tindy][quote=Alex_88_]Hehe nu är det bekräftat att 50% av NHs alla medlemar är alkisar 😀
Sa ju att det här var det perfekta stället att posta en drinktråd ;D
Neejdå, inte alls 😛
Får en 17åring inte knäcka ett par kalla när han har tråkigt en torsdagskväll??
Nej just ja, det får jag inte 😛
Tänk för det får han inte. Under 18 = olagligt intag av drog
Vilket är precis det som är definationen på knarkare. Så är man under 18 och dricker alkohol är man knarkare. Är man under 20 och dricker starkare än 3,5vol% utanför en pub är man knarkare. 😉
Inte helt rätt.. en 20 åring får bjuda en på sprit över allt fast bara om den ska drickas upp vid det tillfället...( En som har studerat alkohollagen hårt 😀 )
*edit meningsbyggnad
Så privatpersoner får bjuda på starksprit men dom får inte köpa det själv mer än på puben. Varför i h*****e har vi då bolaget? Oj, jag svor.
Alltså en 20 årig får bjuda en 18+ åring ;D om det ska drickas upp vid det tillfället, annars räknas det som langning. Tex vid en 40 års fest (om man tycker sådant är kul) så får du dricka spriten där. Men inte ta med dig den hem osv
March 9, 2004
beta wrote: Äsh, störda lagar. Dom borde göra det enklare. En rak och tydlig linje. "Sånt här får du berusa dig på och sånt här är för skadligt" Så hade vamp med blivit glad. 😉
Jag tyckte inte den var så krånlig när jag försökte ta reda på hur det fungerade för en 18 åring när man gör sitt eget vin osv
July 13, 2004
glemmy wrote: måste man vara fuller om man ska skriva här?
jag är det inte än, men ska bli.första gången i mitt liv typ, bara smakat av mamma förut.
jag och en kompis ska dela på en dunk som en kille ska fixa till oss. HP tror jag det hette.
aja, hörs ikväll!!!
Okej, ja du är allt bra klyftig du!
Ha en berusad helg allesammans(nu va jag bra rolig va :roll:)
glemmy wrote: måste man vara fuller om man ska skriva här?
jag är det inte än, men ska bli.första gången i mitt liv typ, bara smakat av mamma förut.
jag och en kompis ska dela på en dunk som en kille ska fixa till oss. HP tror jag det hette.
aja, hörs ikväll!!!
Låter farligt det där..HP=Hewlett Packard? Eller månne den där HP Worcestershire såsen?
🙄
*Edit* Ontopic..
Tror faktiskt jag ska dricka mej knall ikväll.. 🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.
Jag spelade innebandycup idag, och vi åkte ur.
Det innebär att jag med gott samvete kan dricka öl på kompisens 25-års fest imorgon.
Men det hade varit kul att gå vidare i cupen o fortsätta lira söndag morgon.
Nåja, efter ett par öl imorogon kommer jag nog vara övertygad om att det var bästa lösningen 😉
August 2, 2001
Json_81 wrote: Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen.
Jag spelade innebandycup idag, och vi åkte ur.
Det innebär att jag med gott samvete kan dricka öl på kompisens 25-års fest imorgon.
Men det hade varit kul att gå vidare i cupen o fortsätta lira söndag morgon.Nåja, efter ett par öl imorogon kommer jag nog vara övertygad om att det var bästa lösningen 😉
Yay. Så ska det låta! :rollsmile:
Har själv spenderat denna lördag på en ålandsfärja. Vi satt på ett bord på deck och svinade så mkt att människorna på andra sidan fönstret valde att dra ner gardinen för att slippa se eländet. Nu har man iaf öl så man klarar sig ett tag.
March 9, 2004
Nevil wrote: Alex_88 skrev:
Fan vad gott det är med fyllemat en 90 grams hamburgare plus pommes :;D
90g me pommes?.. Vadå fyllemat.. hur liten är du?.. jag som e 1.70 o väger 55Kg käkar 200g me pommes på fyllan.. DE e fyllemat de.. 😀
Är inte så stor i maten. 189 lång 82kg äter en halvpizza max 😀
1 Guest(s)