padda wrote: Barn som pratar om sin första fylla, nåväl.
Mmm, du är säkert lastgammal själv..
*Edit*
F.ö så är det väl i runda slängar 25 år sedan den första fyllan ägde rum..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
NES_Boy wrote: [quote=ilg@dd][quote=padda]Barn som pratar om sin första fylla, nåväl.
Mmm, du är säkert lastgammal själv..
*Edit*
F.ö så är det väl i runda slängar 25 år sedan den första fyllan ägde rum..
Oj, så du var 30 första gången du? :blink:
Nja, om du får 40-25 till 30 så..
Det blev det inte på min tid i skolan..Fast å andra sidan var jag ju där på lektionerna, man får lite mer inblick i matematiken då.. Du borde prova det..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 5, 2001
Collateral wrote: [quote=nXsty][quote=Alex_88_]Shit ... det är ju inte änns helg än 😀
Hört talas om lill-lördagen? 😛
Är inte lill-lördagen på onsdagar? :-k
Man kan konsumera alkohol på alla veckans dagar.
För övrigt tror jag det där med lill-lördag är olika mellan olika städer.
June 30, 2001
Snart så...
Från och med imorrn är det (nästan) konstant supande till och med söndag. Är en studentfest som börjar här imorrn och slutar på lördag. Sedan är det ju valborg 🙂
Inhandlade precis ett flak norrlands. men den lär ju inte räcka långt så det blir väl besök på bolaget igen nångång.
March 1, 2001
Personligen kommer jag nog att avnjuta en flaska Pavlov Vodka ikväll.
Det står bara Pavlov Vodka på den, är en bild på en borg och man inte EU. 🙂 Där talar vi kvalitet.
quotat från en sida: Pavlov is quite a remarkable vodka and is a growing phenomenon throughout the uk
November 22, 2001
Alex_88_ wrote: Aj det var inte så kul antar jag
Nej, fan vad man ångrar sig idag.
Det var vad jag hade tänkt köpa kläder o prylar för nu när man för en gångs skull hade pengar över. Så är man korkad o gör något sånt här.
Jag kunde slutat på 2000 plus, men så gick jag ner till 1500 ungefär o skulle bara vinna tillbaka de 500. Man e ju så jävla korkad ibland.
November 26, 2002
Mathias wrote: Snart så...
Från och med imorrn är det (nästan) konstant supande till och med söndag. Är en studentfest som börjar här imorrn och slutar på lördag. Sedan är det ju valborg 🙂
Inhandlade precis ett flak norrlands. men den lär ju inte räcka långt så det blir väl besök på bolaget igen nångång.
jag har hört att det ska vara ganska roligt där. tyvärr har jag inte råd i år, man måste ju åka till gotland!
March 9, 2004
Json_81 wrote: [quote=Alex_88_]Aj det var inte så kul antar jag
Nej, fan vad man ångrar sig idag.
Det var vad jag hade tänkt köpa kläder o prylar för nu när man för en gångs skull hade pengar över. Så är man korkad o gör något sånt här.
Jag kunde slutat på 2000 plus, men så gick jag ner till 1500 ungefär o skulle bara vinna tillbaka de 500. Man e ju så j**la korkad ibland.
Hm.. jag antar att du var lite rund om fötterna. Kan inte vara kul dagen efter ,man minns ju sina egna mindra tabbar och det var inte roligt.
November 22, 2001
Alex_88_ wrote:
Hm.. jag antar att du var lite rund om fötterna. Kan inte vara kul dagen efter ,man minns ju sina egna mindra tabbar och det var inte roligt.
Jo, jag var ju det, annars hade jag ju slutat med de första 200 jag lade in. Eller förmodligen inte spelat alls.
Json_81 wrote: [quote=Alex_88_] Hm.. jag antar att du var lite rund om fötterna. Kan inte vara kul dagen efter ,man minns ju sina egna mindra tabbar och det var inte roligt.
Jo, jag var ju det, annars hade jag ju slutat med de första 200 jag lade in. Eller förmodligen inte spelat alls.
Json_81, numera Ågren_81 antar jag..
Sprit blir man inte klipsk av, iaf inte så klipsk som man känner sej för tillfället..
Illa med så mycket pengar back.
:cy:
July 18, 2003
Jaså här var den!
var hemma hos en kompis igår och var skapligt påverkade, tänkte inviga fylletråden och satte mig ner i word och skrev (jag ville ju inte stava fel :P, tänkte efter ordentligt) och efter dryga 20 min var jag klar! Hade skrivit ungefär 7 rader som jag tyckte var bra.
Då var det bara att leta upp tråden och posta då... Men inte kunde jag hitta den! Satt och letade väldigt länge och till sisst gav jag upp, så det blev inget fint inlägg 🙁
Aja, nu har jag skrivit något häri alla fall
March 14, 2001
Ja igår lyckades då jag hamna på nån klassfest eller liknande, hur de vettefan, men roligt var det iaf..
Tror nog jag lyckades hitta en väldigt trevlig och fin tjej, som ragga mer på mig än vad jag ragga på henne 😮 men av någon anledning blev det inte så mycket mer just då men än är det inte avslutat, dock har jag glömt bort vad hon heter, tappat bort telefonnr. och vet ej vart hon bor 🙄
Men har iaf en bild på henne 😉
1 Guest(s)