October 23, 2004
Var så extremt packad igår så det är sorgligt. Skämmde ut mig totalt. Det värsta var att det var en klassfest så jag kommer ju höra om skiten på måndag...
Extremt bakis blev man idag också 🙁
Vodka kan dra åt helvete!!!
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
February 4, 2003
Frud wrote: Var så extremt packad igår så det är sorgligt. Skämmde ut mig totalt. Det värsta var att det var en klassfest så jag kommer ju höra om skiten på måndag...
Extremt bakis blev man idag också 🙁
Vodka kan dra åt h*****e!!!
Typ samma för mig..... Extremt packad, barslig och gjorde bort mig. Skillnaden för mig var att jag var på skolfest, vilket var ännu värre. Mycket folk var det med, i och med att den populära Basshunter spelade (även om jag inte är för han så mycket...)
Mår helvete, är inte bakis, men ångest. Speciellt när jag tänker att jag är snart 20år.
Det funkar inte, och jag ska lägga om allt festande framöver. Även om detta var första gången jag flippade så extremt, så--- funkar det inte.
Skönt skolan snart är slut, och lumpen börjar, så man kommer iväg från stället man bor på =)
March 30, 2003
Skulle ut och testa hur potent mitt hemmabryggda vin var med en polare. Tappade upp en petflaska och begav oss ut i naturen. Vi hade mest tänkt oss att hänga med några kor och rumla runt bortom civilisationen. Vaknar upp med att det ligger massa fula kuddar i sängen, huvudet värker och min kompis påpekar att jag ringt och varit pissed på honom för att jag inte visste vart min plånbok var. Som tur är ingen bakfylla, men jag är fortfarande packad tror jag..
Garva åt er själva > ÅNGEEEST!
Edit.
Kanske bör klargöras att planen med korna skets i.
Edit2. Notera =)
November 27, 2003
DiDi wrote: [quote=Delph1]Wiie
//Andreas
permban på den du :gunsfire:
Du är bara sur för att du inte kan gå ut och komma hem till damen lite glad 😉
Delph1 wrote: Wiiiie (som i Nintendo Wii ) 😉
//Andreas
Ja det är väl tur att vi har flera som kan ändra inlägg här 😉
//Andreas
June 23, 2002
beta wrote: [quote=macrus][quote=beta]Alla vi som dricker öl klappar nu. *klapp klapp*
=DO
Snart blir det grogga också och kanske dra in till Atlas där Ruisak och Peewe lirar hiphop ikväll!
Har du inte börjat med groggen än? Sitter själv och tar ett par stänkare nu. 🙂
Nä fan polare som skulle komma med mitt groggvirke var så jävla seg så jag väntade på honom.
Suttit och groggat och lirat Fifa WC på XBOX, längtar rätt lite till VM nu.
Hm kanske dags för en till grogg och sen röra sig innåt.
Skål skiddan! :pidu:
January 13, 2003
nXsty wrote: Funderade på att skriva ngt obskyrt i den här tråden igår men det blev inte av som tur var. (Ja jag är mobbad, jag drack på en söndag. :P)
Söndagen igår hade nog de flesta här möjlighet att kröka på så det är inget mobbat med det. Tog själv 2 öl. Kunde inte ta fler för jag skulle på 30min möte idag. ;(
May 19, 2003
Haha, fick bara lust att skriva av mig lite.
Var ute och festade igår, skolavslutning, och gick runt nere på den lokala campingen i underbart väder och drack mina Corona. Hade trevligt somfan, men jag minns bara första timmen av festen .
Vaknade imorse helt förvånad, då jag inte hade en aning om _hur_ jag kommit hem och vad som har hänt. Fick lov att hoppa in på Msn för att se vad som blev av igår. Det visade sig att hälften av de jag pratade med var sure/besvikna, resten skrattade somfan för jag var helt j**la borta.
Har lärt mig en läxa iaf; Finns 3 grejer jag aldrig ska blanda igen 😀
2 Guest(s)