January 13, 2003
Vamp wrote: Haha, fick bara lust att skriva av mig lite.
Var ute och festade igår, skolavslutning, och gick runt nere på den lokala campingen i underbart väder och drack mina Corona. Hade trevligt somfan, men jag minns bara första timmen av festen .
Vaknade imorse helt förvånad, då jag inte hade en aning om _hur_ jag kommit hem och vad som har hänt. Fick lov att hoppa in på Msn för att se vad som blev av igår. Det visade sig att hälften av de jag pratade med var sure/besvikna, resten skrattade somfan för jag var helt j**la borta.Har lärt mig en läxa iaf; Finns 3 grejer jag aldrig ska blanda igen 😀
Gräs, alkohol och vad mer?
May 19, 2003
beta wrote: [quote=Vamp]Haha, fick bara lust att skriva av mig lite.
Var ute och festade igår, skolavslutning, och gick runt nere på den lokala campingen i underbart väder och drack mina Corona. Hade trevligt somfan, men jag minns bara första timmen av festen .
Vaknade imorse helt förvånad, då jag inte hade en aning om _hur_ jag kommit hem och vad som har hänt. Fick lov att hoppa in på Msn för att se vad som blev av igår. Det visade sig att hälften av de jag pratade med var sure/besvikna, resten skrattade somfan för jag var helt j**la borta.Har lärt mig en läxa iaf; Finns 3 grejer jag aldrig ska blanda igen 😀
Bra gissning! 2/3 poäng 😉
Den tredje grejen var Benso för det som finner det intressant att veta.
Slutsats; Dont try this at home!
September 12, 2001
Vamp wrote: [quote=beta][quote=Vamp]Haha, fick bara lust att skriva av mig lite.
Bra gissning! 2/3 poöng 😉
Som jag sade tidigare.
Håll dig till enbart öl !
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp][quote=beta][quote=Vamp]Haha, fick bara lust att skriva av mig lite.
Bra gissning! 2/3 poöng 😉
Som jag sade tidigare.
Håll dig till enbart öl !
Du är en vis man. Dock är jag den som alltid vill testa/se saker med egna ögon, inte bara lyssna på andra. Så har/ska/göra en hel del innan jag dör 😉
May 19, 2003
beta wrote: Vamp: Det är stor skillnad på att testa olika substanser och slänga i sig flera saker åt gången utan att veta vad följderna blir. Det är sånt som gör att folk ser ner på droganvändare.
Oja, håller med. Jag var/är inte helt ovetenade om dess effekter, utan visste precis vad och varför jag stoppade i mig allt. Dock reagerar alla olika och för min del blev det totalt flum =)
February 22, 2006
hahah då får man inviga denna tråden med.
Fast kanske på ett tråkigt sett.
dragen e man å helt ensam
för jävligt livet suger tamejfan förlorat det man älskat i nästan två år kanske:'(
ett råd till alla små glyttar som tycker skolan e skit hoppa inte av ni vet inte va ni går miste om förrens det e försent.
ångrar allt ja gjort å önska fanemaj att ja kunne spola tbx tiden.
peace
September 30, 2004
Den sista natten med gänget var rätt kul faktiskt. Fulla som ägg skulla jag och några polare gå hem och sova. På väg dit så får jag en super id´e och rycker några blommor på en gård, väl hemma hos polaren så lyckas jag och en till hitta en chaffis hem, klockan var då runt 04:30, när äntligen chaffisen kom so gav jag henne blommorne:P, det hängde jord om dom ,, men det bästa var att vi åkte förbi postbilen på morgonen:P kom hem typ 05:30
May 19, 2003
Yes äntligen hemma! Har vart ute ett tag nu, hade tråkig så ja g och en kompis tog några öl + lite annat 😀
Glad att man berusar sig på öl och inte andra sakrr som skadar psyket mer än nödvändigt.
Aight, ska väl prata mer med folk på msn och lyssna på fet skönt musik 😀
Over and out ! ((kommer glömma detta imorrn))
September 12, 2001
Vamp wrote: Yes äntligen hemma! Har vart ute ett tag nu, hade tråkig så ja g och en kompis tog några öl + lite annat 😀
Glad att man berusar sig på öl och inte andra sakrr som skadar psyket mer än nödvändigt.
Aight, ska väl prata mer med folk på msn och lyssna på fet skönt musik 😀
Over and out ! ((kommer glömma detta imorrn))
Jag är också glad att du enbart berusar dig på öl och kanske lite andra alkoholhaltiga drycker.
Öl är livets vatten och är en klar grogrund till skiroyismen... 🙂
Glöm aldrig det mannen. 🙂
August 9, 2005
Mean Machine wrote: [quote=Darakir]Druckit öl i fyra dagar. Sönderbränd och sjuk.
Sweden rock är FETT!
Lyckas man med det där, så undrar jag hur jag kommer vara efter Wacken. 🙂
Wacken festade jag inte lika hårt på, jag hittade ingen ätbar mat förrän näst sista dagen.. 🙂
Fast jag är rätt kinkig också.
Är det första gången du åker, så tänk på att tyskar inte kan engelska, de är nästa lika illa som fransmän.
2 Guest(s)