Fylletråd|Page 9|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Fylletråd
Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
sp_UserOfflineSmall Offline
1053130
June 23, 2006 - 9:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Bakfull 23:30 på kvällen, nån som lyckats me d det? Jag har..

edit: Fölrresten nån som läste mitt inglägg om att jag hittatde en tjej som jag varken visste namn på eller hade telefonnr till m.m.? Hur som helts så ska jag berätta något riktigt rolgit om detta någon dag när jag är i lite bättre form..

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
1053151
June 24, 2006 - 12:42 am
sp_Permalink sp_Print

Sådär ja, nu börjar det lösa sig.
Började så jävla tidigt, rätt skönt att slippa dräggfyllan endå.
6st 33cl öl, två xider, fyra eller fem starka groggar och ett par shots.
Lagomt..

TERdON
Member
Medlem
Forum Posts: 2919
1053153
June 24, 2006 - 1:00 am
sp_Permalink sp_Print

Urk, ska nog inte dricka mer det här året eller nåt. Inte för att jag spyr eller mår illa på något sätt, men känner att jag bara blir ännu mer bitter annars. Känns typ som att Gueno har världens flyt med tjejerna jämfört med mig, och det känns fan inte kul att det känns så. Urk. Life sucks, and then you die. 🙁

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
1053155
June 24, 2006 - 1:04 am
sp_Permalink sp_Print

-suck-
Äntligen hemma. Ingen fylla för min del, men har däremot vart chaufför och suttit i en bil sen 20.00 ikväll. Drygt somfan! 😀

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
1053159
June 24, 2006 - 1:52 am
sp_Permalink sp_Print

😆

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
1053160
June 24, 2006 - 1:59 am
sp_Permalink sp_Print

wtf.... satt just och surfade på NH och njöt som vanligt av den lätt blåa bakgrunden då allt blev helt jävla grönt. Allt på hela skärmen fick en nyans av grönt... fick stirra riktigt hårt och blinka som faen i minst 10s innan det gick tillbaka... shit... va en ny reaktion på alkohol .... rena magic shrooms flashbacks..

faen fittskärmen varierar lite smått medäns jag skriver detta också... kanske dags att sova.

Glad midsommar alla!!!

nXsty
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1926
1053162
June 24, 2006 - 2:51 am
sp_Permalink sp_Print

Ja voljeti vafla
Ich mag waffeln
I like waffles
Jag gillar våfflor
(tm)

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
1053177
June 24, 2006 - 9:06 am
sp_Permalink sp_Print

Skulle ta svarttaxi hem igår med två andra.
Börjar snacka med en chaffisen å förhandla priset.
Vi fick priset vi ville ha när några Angereds blattar kommer å säger att han är redan bokad för dom... vilket han inte var.
Han ville inte ens köra dom.

Iaf. vem orkar tjöta tidigt på morgonen så jag säger "Japp, men så är det. Den är våran.".
Går mot andra sidan av bilen, så kommer det en jävla cigg fimp flygandes å träffar näsan.
Tittar på blatten, han börjar whina, jag orkar inte ha nåt bråk så jag lyfter upp händerna lite halvt som vi svenskar gör pga vi är så oskyldiga.
Sedan är man inte på hugget och får man en smäll.
Efter det stack blattejävlarna.

PASSAR DET INTE STICK HEM?!

För övrigt var midsommarafton bra.

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
1053194
June 24, 2006 - 10:37 am
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: PASSAR DET INTE STICK HEM?!

Word.

L0rden
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 752
1053237
June 24, 2006 - 3:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: [quote=Collateral]PASSAR DET INTE STICK HEM?!

Word.

Kan inte sägas bättre!

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1053261
June 24, 2006 - 5:13 pm
sp_Permalink sp_Print

L0rden wrote: [quote=Tindy][quote=Collateral]PASSAR DET INTE STICK HEM?!

Word.

Kan inte sägas bättre!

Jodå..
PASSAR DET INTE? STICK HEM!

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1053408
June 25, 2006 - 10:08 am
sp_Permalink sp_Print

Bara för man är full får man inte slänga ur sig vilken dynga som helst. Har man dessutom en varning bör man kanske akta sig för att visa sina riktia sidor sådär...

//Andreas

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
1053422
June 25, 2006 - 10:42 am
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: Bara för man är full får man inte slänga ur sig vilken dynga som helst. Har man dessutom en varning bör man kanske akta sig för att visa sina riktia sidor sådär...

//Andreas

Jag var inte full när jag skrev den texten.
Den dagen du blir slagen blir du också förbannad.

Andreas Galistel
Member
Medlem
1053433
June 25, 2006 - 11:13 am
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: [quote=Delph1]Bara för man är full får man inte slänga ur sig vilken dynga som helst. Har man dessutom en varning bör man kanske akta sig för att visa sina riktia sidor sådär...

//Andreas

Ännu mer korkat att skriva det då...

Att slänga ur sig blattejävlar och liknande är inget vi har speciellt mycket överseende med. Det är en person som slår dig inte en hudfärg eller en härkomst.

//Andreas

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
1053473
June 25, 2006 - 12:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Collateral][quote=Delph1]Bara för man är full får man inte slänga ur sig vilken dynga som helst. Har man dessutom en varning bör man kanske akta sig för att visa sina riktia sidor sådär...

//Andreas

Att slänga ur sig blattejävlar och liknande är inget vi har speciellt mycket överseende med. Det är en person som slår dig inte en hudfärg eller en härkomst.

//Andreas

Det där är ju något som man kan tolka som man vill. Handlar det inte om hudfärg när invandrarungdom systematiskt misshandlar svenskar? Fenomenet förekommer faktiskt, även om det kanske inte är så utbrett som vissa vill göra gällande. Främlingsfientligheten är lika utbredd från andra sidan, så det känns ju rätt märkligt att det inte handlar om hudfärg när invandrare beter sig dåligt, men alltid om svenskar beter sig dåligt mot invandrare.....

Andreas Galistel
Member
Medlem
1053474
June 25, 2006 - 12:56 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Delph1][quote=Collateral][quote=Delph1]Bara för man är full får man inte slänga ur sig vilken dynga som helst. Har man dessutom en varning bör man kanske akta sig för att visa sina riktia sidor sådär...

//Andreas

//Andreas

Det där är ju något som man kan tolka som man vill. Handlar det inte om hudfärg när invandrarungdom systematiskt misshandlar svenskar? Fenomenet förekommer faktiskt, även om det kanske inte är så utbrett som vissa vill göra gällande. Främlingsfientligheten är lika utbredd från andra sidan, så det känns ju rätt märkligt att det inte handlar om hudfärg när invandrare beter sig dåligt, men alltid om svenskar beter sig dåligt mot invandrare.....

Visst kan det göra det, men det försvarar inte vad han sa där.

//Andreas

denstore
Member
Medlem
1053479
June 25, 2006 - 1:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote:
Visst kan det göra det, men det försvarar inte vad han sa där.

Det handlar kanske inte så mycket om att försvara varför man säger saker, som att ifrågasätta problemet? Hur kan det komma sig att man blir mer upprörd av att någon säger "blattejävel" än att någon misshandlas? Jag har väldigt svårt att förstå varför man skall göra offret till skyldig på grund av vad han säger efter att ha blivit fysikt misshandlad. Det borde vara relativt enkelt att ignorera ett skällsord, men det är banne mig omöjligt att ignorera fysiskt våld.

Andreas Galistel
Member
Medlem
1053489
June 25, 2006 - 1:26 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Delph1] Visst kan det göra det, men det försvarar inte vad han sa där.

Det handlar kanske inte så mycket om att försvara varför man säger saker, som att ifrågasätta problemet? Hur kan det komma sig att man blir mer upprörd av att någon säger "blattejävel" än att någon misshandlas? Jag har väldigt svårt att förstå varför man skall göra offret till skyldig på grund av vad han säger efter att ha blivit fysikt misshandlad. Det borde vara relativt enkelt att ignorera ett skällsord, men det är banne mig omöjligt att ignorera fysiskt våld.

Visst fasen är det illa när folk blir misshandlade, men varför ska man nyttja skällsordet? Inte blir det bättre för det.

//Andreas

denstore
Member
Medlem
1053491
June 25, 2006 - 1:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote:
Visst fasen är det illa när folk blir misshandlade, men varför ska man nyttja skällsordet? Inte blir det bättre för det.

Ingen har påstått att man bör nyttja skällsordet, men det är kanske inte där skon klämmer. Saken är att folk blir mer upprörda då de får höra att någon har tagit ordet i sin mun, än att de har fått på käften. Jag tycker det är en fantastisk omkastning av moraliskt ansvar.

Andreas Galistel
Member
Medlem
1053493
June 25, 2006 - 1:34 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Delph1] Visst fasen är det illa när folk blir misshandlade, men varför ska man nyttja skällsordet? Inte blir det bättre för det.

Ingen har påstått att man bör nyttja skällsordet, men det är kanske inte där skon klämmer. Saken är att folk blir mer upprörda då de får höra att någon har tagit ordet i sin mun, än att de har fått på käften. Jag tycker det är en fantastisk omkastning av moraliskt ansvar.

Kan väl bara instämma i det.

//Andreas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 259
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL