January 7, 2006
Köpt följande saker idag:
Ett par strumpor, inte rea
Bytt två par Björn Borg-kalsonger mot dyrare och därför betalat 100 i mellanskillnad, inte rea
Två par kalsonger (köpte på H&M), inte rea
En skjorta (Jack&Jones) rea, kostade 50
Tre T-shirtar (Jack&Jones) två var på rea och kostade 25, den tredje kostade 100
Ett par byxor (Jack&Jones), rea, kostade 100
Ett bälte (H&M), inte rea
Jag tror jag köpte något mer, men jag är inte säker. Mycket av det jag köpte vad inte på rea, utan köptes för att jag behöver kläder oavsett om det är rea eller inte.
Och mer än kläder har jag köpt biobiljetter och munskälj, men det tror jag inte räknas 😉
Kommer köpa om jag hittar bra kläder på rean, annars kommer jag leva fattigt tills pengarna kommer om en månad.
Mera snus till frysen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
kicking_kangaroo wrote: [quote=ilg@dd]Mera snus till frysen.
Du kan verkligen inte komma över att det blir dyrare att snusa eller hur?
Nej.. Och för varje dosa jag hamstrar blåser jag staten på 8-10:-..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 11, 2005
BelGarath wrote: skulle aldrig falla mig in att handla elektronikprylar annat än på nätet, kläder ska jag dock köpa ett par jeans ett par dojjor och en ny ytterrock
Varför inte?
Visst, tv:n jag köpte kostade ~ 1400 mer i butiken, men räkna bort frakten som landar på ~500 så har jag betalat 900:- mer. Med skillnaden att jag hade tv:n uppställd och igång tjugo minuter senare och skulle det krångla så har jag 10 minueter till butiken istället för att ägna den åt en telefonkö för att sedan, om jag har otur, betala eventuell frakt vid en service eller dylikt.
September 12, 2001
macrus wrote: [quote=L0rden][quote=macrus]Det är synd att bolaget inte har mellandagsrea.
Men rea har de (på jul-sortimentet).
Men vem vill ha saker från julsortimentet såhär efter jul. :hrm:
Vissa skulle nog säga "alko som alko så vad fasen! "
Jag vet en som skulle göra det...en känd forumcrew här. 😀
June 23, 2002
Idag blir det lite saker som ska inhandlas.
Ska hämta ut Walkie Talkies på Elektroskandia, köpte där för att de hade inte de jag skulle ha i lager på Netonnet och skulle ha samma som en polare. Tänkte att vi skulle ha det jävligt kul i bilarna på väg till Västervik imorgon. 😛
Köpa nytt silver-armband på Guldfynd (tappade mitt när jag jobbade)
Inhandla Revigör och se om det är nå bra. 😉
Se om man hittar nå schyssta kläder
Se om man hittar nån schysst tjockare jacka, är mer eller mindre tvingad till det av en annan person.
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd][quote=kicking_kangaroo][quote=ilg@dd]Mera snus till frysen.
Du kan verkligen inte komma över att det blir dyrare att snusa eller hur?
Nej.. Och för varje dosa jag hamstrar blåser jag staten på 8-10:-..
Blåååser staten?! HAAHAH 😀
Måste handla mer.. Bara 5 stockar i frysen. och en halv i kylen.
Men naturligtvis har man åkt på en rejäl förkylning, har i princip inte varit utanför dörren sedan juldagen..
🙁
1 Guest(s)