September 27, 2003
Låt mig beskriva en typisk "dö-kväll".
Börjar med mig och 4 polare och 1l tequila.
vi sitter hemma hos ena polaren lirar lite poker shottar lite(hela flaskan).
sen drar vi med 22 bussen in till "stan" (Kungsbacka).
väl framme drar vi till "innebandy-natten" på stans största idrottshall... kommer inte in där för vi luktar för mkt och är för gapiga.
sen drar man till Donkan(McDonalds), där köper man en latte med muffins 10kr och en liten 6kr's glass. sen drar man till stationen och sen tar man kvart i tolv bussen hem.
nu sitter jag här med ett stort glas vatten och softar.
nå var har ni gjort ikväll?
September 27, 2003
Mind wrote: i Kungsbacka finns det jävligt många fräsha brudar men fan inga uteställen, dock en väldigt god resturang och en sliskig pizzeria med inte god kebabsås men väldigt beroendeframkallande.
Åk till GBG om du vill snurra runt på stan
Det märks att du vet du pratar om... GBG nästa! 8)
December 15, 2003
Själv hade jag kul, middag+öl på krog med grabbarna och sen hem till mig för att öla och titta på konungens återkomst extended på projektorn med ljudet ganska högt. Kärringen är fortfarande sur och har gått och lagt sig, där fick hon för förra fredagen då hon och hennes kompisar satt här och snackade skit om män så jag blev tvungen att fly lägenheten.... hm, stannar nog i vardagsrummet ett tag till 😉
January 17, 2002
Akatosh wrote: Själv hade jag kul, middag+öl på krog med grabbarna och sen hem till mig för att öla och titta på konungens återkomst extended på projektorn med ljudet ganska högt. Kärringen är fortfarande sur och har gått och lagt sig, där fick hon för förra fredagen då hon och hennes kompisar satt här och snackade skit om män så jag blev tvungen att fly lägenheten.... hm, stannar nog i vardagsrummet ett tag till 😉
Då stormar man det kolsvarta sovrummet med bånge och en självlysande kondom på och utför en hoppdans.
Its bound to succeed!
January 8, 2003
En polare kom över vid 8 sen skulle vi spela en liiten omgång Warblade 1,2c och helt plötsligt var klockan 12 innan rundan var över och vi hade dött.. Fick lite över en miljard p.. Sen kollade vi på klassikern Creepshow 2 när fassan kom, han hade varit på Julbord på Helsingborg-Helsingör färjan med jobbet ikväll. Tog en öl med honom innan han rasade i soffan och nu kommer man vara vaken till 4-5 som vanligt å surfa å spela lite som vanligt.
1 Guest(s)