September 17, 2001
.doedels wrote: vi hade grabbkväll så jag har minst sagt tömt sädespåsen.
I varandras arslen, eller vad menar du?
Jag drack mest Coke, programmerade och sov. Funderade på att festa, men sängen var mig övermäktig efter 30 timmar i konstant vakenhet, så jag somande gott istället.
June 23, 2002
Gjorde inte mycket igår bara degat.. var i skolan, kom hem degade, gymmade, kom hem och degade.
Hoppas det är nå polare som ska ut ikväll och det är nå fest, för här hemma kan man ju inte vara. Kommer massa folk på besök till min kära mor och far som ska käka middag osv. Måste helt enkelt fly. :bgrin:
September 8, 2003
Bark wrote: Låt mig beskriva en typisk "dö-kväll".
Börjar med mig och 4 polare och 1l tequila.
vi sitter hemma hos ena polaren lirar lite poker shottar lite(hela flaskan).
sen drar vi med 22 bussen in till "stan" (Kungsbacka).
väl framme drar vi till "innebandy-natten" på stans största idrottshall... kommer inte in där för vi luktar för mkt och är för gapiga.sen drar man till Donkan(McDonalds), där köper man en latte med muffins 10kr och en liten 6kr's glass. sen drar man till stationen och sen tar man kvart i tolv bussen hem.
nu sitter jag här med ett stort glas vatten och softar.
nå var har ni gjort ikväll?
Tragiskt om detta är en Typisk dökväll tycker jag...
En fråga.. är du världens fjortis som har druckit för första gången i ditt liv eller? Sånhär är väl egentligen inget att skriva om?
September 27, 2003
Pierre C wrote: [quote=Bark]Låt mig beskriva en typisk "dö-kväll".
väl framme drar vi till "innebandy-natten" på stans största idrottshall... kommer inte in där för vi luktar för mkt och är för gapiga.sen drar man till Donkan(McDonalds), där köper man en latte med muffins 10kr och en liten 6kr's glass. sen drar man till stationen och sen tar man kvart i tolv bussen hem.
En fråga.. är du världens fjortis som har druckit för första gången i ditt liv eller? Sånhär är väl egentligen inget att skriva om?
haha... men du... vad gjorde du då?
January 15, 2002
Bark wrote: [quote=Pierre C][quote=Bark]Låt mig beskriva en typisk "dö-kväll".
haha... men du... vad gjorde du då?
Han var på grabbkväll med mig och .doedels ?=
2 Guest(s)