September 17, 2001
>Jingizu
Stackare där. Gött att du fick i dig lite öl till slut iaf ;D.
Mathias wrote: Jag hade filmmaraton igår kväll, så det blev inget festande
för min del. Ikväll blir det däremot en del, då har vi husfest (bor i studenthus) och metalkväll på kåren (högskolors pub, typ).
det låter riktigt skoj. blir festsugen, så det kanske blir nåt idag med 😀
July 18, 2003
Hehe, sådant händer ibland. Ska ut ikväll istället 😀
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 4, 2003
Festade igår. Dock börjades det sent. Kom iväg först vid 11.30 snåret. Så kombinationen att jag började så sent, och att jag samtidigt inte kan dricka "jätte mycket" alkohol längre (på grund av incident tidigare i sommras, då jag drack alldeles för mycket).
Denna kombination gjorde att jag var ganska nykter. Vilket var ganska trisst, när alla andra var pissfulla och stod på dansgolvet och hoppade. Fick nypa lite på rumpor istället och se glad ut. Men det är svårt att släppa loss riktigt om man är nykter.
Tråkigt men sant. I alla fall för mig. Får kräkkänningar så snabbt jag får alkohol i mig nu för tiden. Hoppas det försvinner snart nog! Konstigt nog så har det varit såhär sen den gången. Blir inte bättre. Ungefär som hjärnan har något minne, typ "akta detta är farligt".
February 22, 2003
davidhellmyrs wrote: Festade igår. Dock börjades det sent. Kom iväg först vid 11.30 snåret. Så kombinationen att jag började så sent, och att jag samtidigt inte kan dricka "jätte mycket" alkohol längre (på grund av incident tidigare i sommras, då jag drack alldeles för mycket).
Denna kombination gjorde att jag var ganska nykter. Vilket var ganska trisst, när alla andra var pissfulla och stod på dansgolvet och hoppade. Fick nypa lite på rumpor istället och se glad ut. Men det är svårt att släppa loss riktigt om man är nykter.
Tråkigt men sant. I alla fall för mig. Får kräkkänningar så snabbt jag får alkohol i mig nu för tiden. Hoppas det försvinner snart nog! Konstigt nog så har det varit såhär sen den gången. Blir inte bättre. Ungefär som hjärnan har något minne, typ "akta detta är farligt".
Same here! Efter en fjortisaktig natt av mig så spydde jag av explorer/exotiska frukter drickat 😛 sedan dess får ja kräkreflex bara jag känner sprit eller exotiska frukter smak. kan bara bärsa nu
January 25, 2003
var hos en kompis och festade igår.. sen kom det 20-30 galna människor som inte var bjudna och började panka på dörren (sparka, slå, dunka hårt). Just när man svept en lagom mängd öl får man för sig att spöa hela bunten, men jag ångrar mig och ringer polisen istället. Polisen svarade dock aldrig men alla trode att jag ringde och drog därifrån. Sen blev ägaren av lägenheten lite sur så han slängde ut alla 🙁
Då drog vi till en annan fest och drack rikligt med öl. Sen blev vi hungriga och hittade en 12-personers smörgåstårta i kylskåpet som vi tänkte äta upp. Men då kom en sur kvinna fram till oss och meddelade att den som rörde tårtan skulle få spö av hennes farliga brorsa.. Sen fortsatte vi med ölen.. åkte hem runt 2 tror jag. Var skapligt berusad då 🙂
Finfin kväll med andra ord 🙂
June 23, 2002
Festat, blev en del bärs
Dock blev det ett fett jävla bråk, tyvärr några oinbjudna idioter som kom dit och började kaxa med oss vilket sedan ledde till ett stort slagsmål. När vi väl fick ut dem så pajade dem två rutor samt skador på bilen som stod där plus att dem förstörde en jävla massa inne genom bråket. Vi ville helt enkelt inte ha dem där, var reda tillräckligt så vi bad dem gå, men inte gick dem. Ja då blev det som det blev till slut. Käftigt och efter det kommer första smällen sen blir det ett jävla bråk.
Ptja sen däckade en av mina polare o spydde och låg o sov i sin spya. 😛
Fräscht eller inte..
Trött på idioter som ska förstöra när man ska ha trevligt.
Vi skulle f.ö fira en polare som hade fyllt år i veckan.
En jävla händelserik fredagskväll kan man ju minst säga. Sen idag har jag bara suttit o chillat hos polaren med massa andra polare.
May 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Jag söp igår... Hällde i mig övermycket vin, spydde som en räv lite varstans. Är fan onykter nu med, dessutom så är brallorna jag hade på mig igår nerkladdade med bilwax.. Försvinner sånt i tvätten?
om du vaxar bilen och sedan åker ut i regn, rinner vaxet av då? Nä just det.
jo, det går bort, var lugn 😛
1 Guest(s)