February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]G33kade som faan.. Nästa helg är det iaf fjortisfest 8)
Yes, JL-klädda nördar i bromma dricker cider... Way to go fonzie.
Vadå då? Btw, dissade faktist bögarna på JL i barkaby :bgrin:
Och vad fan gjorde du där? 🙂
Tindy och hans kompispack försökte få med mig in på en sån där äcklig jlbutik, men det var helt emot mina principer, så jag stannade utanför...
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]G33kade som faan.. Nästa helg är det iaf fjortisfest 8)
Tindy och hans kompispack försökte få med mig in på en sån där äcklig jlbutik, men det var helt emot mina principer, så jag stannade utanför...
Haha :)R Trodde inte Tindy sprang runt me sånt 🙂
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]G33kade som faan.. Nästa helg är det iaf fjortisfest 8)
Inte han, men hans kompisar... Han springer runt med volvojackor fr. 80-talet...:)
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]G33kade som faan.. Nästa helg är det iaf fjortisfest 8)
Inte han, men hans kompisar... Han springer runt med volvojackor fr. 80-talet...:)
:wide:
Uh... Jaja, vad klär du dig i då? Håkan Hellström eller? 😀
February 12, 2003
ocz wrote: :wide:
Casual... Skjorta, t-shirt, byxor, kalsonger, strumpor... Inge snobbkläder, Adidas får det vara... (Üsch, gillar inte tanken på min Ralph Lauren skjorta...)
Ser lite hippie ut, som du säkert märkt... För du har väl inte missat bilden på mig?
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz] :wide:
Casual... Skjorta, t-shirt, byxor, kalsonger, strumpor... Inge snobbkläder, Adidas får det vara... (Üsch, gillar inte tanken på min Ralph Lauren skjorta...)
Ser lite hippie ut, som du säkert märkt... För du har väl inte missat bilden på mig?
Nejnej, jag som var så stygg
June 30, 2001
Idag har jag gjort följande
19:00 - 23:30: Förfest med huset
00:00 - 01:30: Metalkväll på kåren
02:00 - 02:30: Efterfest på någon nattklubb.
8 starköl (33 cl) och två cider (33 cl @ 5,5%) senare sitter jag nu här och är fortfarande inte full. Måste vara nytt rekord för min del 😉
March 14, 2004
Mathias wrote: Idag har jag gjort följande
02:00 - 02:30: Efterfest på någon nattklubb.8 starköl (33 cl) och två cider (33 cl @ 5,5%) senare sitter jag nu här och är fortfarande inte full. Måste vara nytt rekord för min del 😉
Men det var ju 33or...
June 30, 2001
ocz wrote: [quote=Mathias]Idag har jag gjort följande
02:00 - 02:30: Efterfest på någon nattklubb.8 starköl (33 cl) och två cider (33 cl @ 5,5%) senare sitter jag nu här och är fortfarande inte full. Måste vara nytt rekord för min del 😉
Men det var ju 33or...
So? Brukar bli åtminstone lite onykter på 5 33:or.
March 14, 2004
Mathias wrote: [quote=ocz][quote=Mathias]Idag har jag gjort följande
Men det var ju 33or...
So? Brukar bli åtminstone lite onykter på 5 33:or.
Satt faktist och hade webb me en stenhård punkare som svepte 15 st 33or på en kväll, men han kunde fortfarande stava :pidu: Stenhård kille 😀
October 16, 2003
NH|SiBBoR wrote: Av den här tråden att dömma verkar dem flesta av oss g33ks faktiskt ha ett litet partajliv vid sidan av datorn. roligt att se att ni verkar vara ett sådant gott gäng.
Btw, ni får se till att dra till Jönköping och DH:W så kan vi virra runt på krogen nån kväll ;D
you can count me in
May 17, 2002
Bogus^ wrote: [quote=NH|SiBBoR]Av den här tråden att dömma verkar dem flesta av oss g33ks faktiskt ha ett litet partajliv vid sidan av datorn. roligt att se att ni verkar vara ett sådant gott gäng.
Btw, ni får se till att dra till Jönköping och DH:W så kan vi virra runt på krogen nån kväll ;D
you can count me in
lett! bara gött att slippa alla Dh-barn en kväll.. vi kör väll på lördagen eller?
2 Guest(s)