January 12, 2004
Jag har haft "turen" att få vara med i en studie som ska visa om en speciell metod funkar mer eller mindre bra.
Så nu ska jag leva på pulver som smakar choklad och potatis och purjolök i 12 veckor, dom räknar på att man ska förlora mellan 1-2kg/veckan.
Det kan dock bli mer eller mindre.
Ska bli kul och se hur pass nära min normala vikt jag kan komma på dessa 12veckor, dvs om jag klarar av denna dieten
February 1, 2002
obelix wrote: Jag har haft "turen" att få vara med i en studie som ska visa om en speciell metod funkar mer eller mindre bra.
Så nu ska jag leva på pulver som smakar choklad och potatis och purjolök i 12 veckor, dom räknar på att man ska förlora mellan 1-2kg/veckan.
Det kan dock bli mer eller mindre.
Ska bli kul och se hur pass nära min normala vikt jag kan komma på dessa 12veckor, dvs om jag klarar av denna dieten
Undra vad det smakar om du blandar alla smaker 😀
Du får rapportera vecka för vecka 🙂
May 7, 2004
Starscream wrote: [quote=obelix][quote=keffing]fan va gott det måsta vara... choklad, purjolök och potatis-smak...
Jag lär vara brutalt trött på dessa två smaker efter 12 veckor.
just det, det är då du ska börja mixa dem 😉 .. choklad/potatis, purjo/choklad, purjo/potatis..
Åhh, mums 🙂
January 12, 2004
Starscream wrote: [quote=obelix][quote=keffing]fan va gott det måsta vara... choklad, purjolök och potatis-smak...
just det, det är då du ska börja mixa dem 😉 .. choklad/potatis, purjo/choklad, purjo/potatis..
:spy: :-#
March 1, 2004
skiroy wrote: [quote=festisMER][quote=obelix][quote=keffing]fan va gott det måsta vara... choklad, purjolök och potatis-smak...
Jag säger 2 veckor 😉
Personlig erfarenhet antar jag? 🙂
aaa, käkade purjosoppa i 5 dagar, sen gick det inte längre 😛
January 12, 2004
desdecado wrote: Jag gick ner lika mycket på att äta vid rätt tid (och inget däremellan), dvs kl 7, 12, 15, 19, 21
(ja bara mellanmål på vissa av dessa tider).Sen såg jag till att äta ordentligt och bytte ut matfetterna och mjölken. Gick ner från 73 till 67 på kort tid.
Har gjort samma sak själv en gång för länge sedan.
Jag åt rätt och rörde på mig 3 ggr i veckan.
resultatet blev att jag gick ner ca 70kg på runt 11 månader. :hb: :D/
October 24, 2002
Hade varit intressant ifall du kunde berätta vad det fanns för näring och i vilken mängd i det här pulvert. Hur mycket du ska trycka i dig om dagen osv.
I längden lär det ju inte vara speciellt hälsosamt då tarmarna inte får något att arbeta med, vilket kan orsaka tarmcancer.
Vad är din nuvarande vikt, styrketränar du, vet du vad din bf ligger på?
March 21, 2003
obelix wrote: [quote=desdecado]Jag gick ner lika mycket på att äta vid rätt tid (och inget däremellan), dvs kl 7, 12, 15, 19, 21
(ja bara mellanmål på vissa av dessa tider).Sen såg jag till att äta ordentligt och bytte ut matfetterna och mjölken. Gick ner från 73 till 67 på kort tid.
Har gjort samma sak själv en gång för länge sedan.
Jag åt rätt och rörde på mig 3 ggr i veckan.
resultatet blev att jag gick ner ca 70kg på runt 11 månader. :hb: :D/
:bgrin: 😮 70kg !!!!
De tär ju som nästan hela jag...
BTW: Hur mycket är typ normalt om man är 16år väger 80+ och är 1.90 lång ?
2 Guest(s)