October 24, 2002
obelix wrote: Ska iväg och köpa 7 backa mineralvatten idag.
Hur många liter blir det? Jag hade föreslagit dig 4liter om dagen.
Vad är ditt mål?
95-100kg, under det så känner jag mig som ett Biafrabarn.
Låter som ett väldigt rimligt mål.
Hur lång är du?
180cm, faktiskt växt lite på längden sedan jag börja träna också. Väldigt märkligt.
April 10, 2003
Vitamin-C wrote: [quote=Farbror]BTW: Hur mycket är typ normalt om man är 16år väger 80+ och är 1.90 lång ?
av och in, ursäkta om det här låter dåligt men är du lite värre än knubbig? isånna fall kan det vara så att du är lite ur formen
Skulle säga att det är normalare en vad jag var, Vägde runt 60-65 när jag var 17 bast och då var jag också runt 190cm. Kan inte direkt påstå att jag var stor, 😛 var jävligt smal i mitt tycke. Väger 85 och är 195 nu vid 20år och det ser lite mer normalt ut, Problemet är bara att min massa förflyttar sig till magen. Får bara hålla tummarna på att tvättmaskin bir inne igen. =D
October 24, 2002
Tyrfing wrote: [quote=bjorne]180cm, faktiskt växt lite på längden sedan jag börja träna också. Väldigt märkligt.
Skulle gissa på att det beror på att du rätar dig mig nu när du har tränat hände samma sak för mig i lumpen.
När en 2cm ökning, så det kan nog stämma. Fast när man tränar så börjar ju hormonen komma igång, så kanske växt lite åtminstånde.
September 17, 2001
> Obelix
Jag hoppas innerligt att detta kan råda bot på din övervikt. Dessutom anser jag att styrketräning kanske inte är det bästa alternativet under en sådan här hård diet, då det mest lär tära på din kropp. Jag föreslår istållet vanlig motion i form av gång/jogging/cykling/simning.
Lycka till med hela "kalaset", och glöm inte av att rapportera hur denna metod fungerar för dig!
December 31, 2001
Mind wrote: [quote=Dehman]Så du får inte dricka coca, äta godis, äta kebap på 12 veckor?
Herrejösses
håller med, enda som skulle ha kunnat hålla mig på den dieten skulle vara en öde ö eller ett helt harem smockfullt med brudar.
Man ska fixa sig en t-shirt som det står pizza har byggt denna kropp.
Äter nog 3-4 i veckan i alla fall 😀
September 17, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Mind][quote=Dehman]Så du får inte dricka coca, äta godis, äta kebap på 12 veckor?
Herrejösses
håller med, enda som skulle ha kunnat hålla mig på den dieten skulle vara en öde ö eller ett helt harem smockfullt med brudar.
3-4 stk/vecka 🙄 . Det har jag mkt svårt att tro på faktiskt. Annars tvingas du visa bilder på din kropp, för 3-4 stk pizzor är väl ungefär vad alla kroppsligt "fasta" pizzabagare käkar per vecka skulle jag kunna tro.
September 7, 2003
bjorne wrote: [quote=BelGarath][quote=Dehman]Så du får inte dricka coca, äta godis, äta kebap på 12 veckor?
Herrejösses
Se dokumentären Super Size me så kommer du bli illamående av allt vad snabbmat heter 😛
Tss, det där stämmer inte. Jag satt och dregla när jag såg den.
Jag blev så satans illamående så det inte är sant...
December 31, 2001
NH|SiBBoR wrote: [quote=Death On Wings][quote=Mind][quote=Dehman]Så du får inte dricka coca, äta godis, äta kebap på 12 veckor?
Herrejösses
3-4 stk/vecka 🙄 . Det har jag mkt svårt att tro på faktiskt. Annars tvingas du visa bilder på din kropp, för 3-4 stk pizzor är väl ungefär vad alla kroppsligt "fasta" pizzabagare käkar per vecka skulle jag kunna tro.
Jag har personer som kan intyga detta så ljuger gör jag inte.
Bilder på min kropp ? Inga problem ska pma dig lite privata nakenbilder.
Edit: En polare slängde ut ca 4500kr på 1 månad på pizza.
September 17, 2001
Death On Wings wrote: Går det bra med webcam bilder ? 😀
jadå, men bara så länge du behåller kläderna på :P. mejla påklädda bilder till sibbor ät telia punkt com eller släng upp dem här i tråden 😉
jag tror dig nu, men är mest intresserad av att se dig för jag vill se hur 3-4 pizzor/vecka kan formge en kropp, för det måste sätta sina spår i princip oberoende av levnadssätt i övrigt.
udda vanor en del har (3-4 pizzor/vecka). visst att jag käkar överdrivet mkt pizzor, men så jävla många är det inte. nån period kanske jag käkar 1-2 pizzor varje dag, men att under flera månader sedan vara utan. att medel skulle vara 3-4/vecka går helt bort för min del iaf.
Och för att inte helt flyta bort från ämnet:
> Obelix
Lider du av någon sjukdom eller beror övervikten din på ditt levnandsätt eller kanske är det så att din övervikten gått i arv från dina föräldrar?
3 Guest(s)