September 17, 2001
Death On Wings wrote: Skickade.
Urk, fy fan! *blundar*. NH:are, be ALDRIG nån kille skicka bilder på sig själva om han säger "har nakenbilder". Jag tänker då aldrig mer be om att få se någon av er. Bläh, hur kunde du med att skicka sådana där bilder DoW? Det är inte normalt att ha saker i stjärten sådär 😛 Nu kommer jag säkerligen drabbas av mardrömmar ett antal nätter i rad. *Försöker med bortträngning*
December 31, 2001
NH|SiBBoR wrote: [quote=Death On Wings]Skickade.
Urk, fy fan! *blundar*. NH:are, be ALDRIG nån kille skicka bilder på sig själva om han säger "har nakenbilder". Jag tänker då aldrig mer be om att få se någon av er. Bläh, hur kunde du med att skicka sådana där bilder DoW? Det är inte normalt att ha saker i stjärten sådär 😛 Nu kommer jag säkerligen drabbas av mardrömmar ett antal nätter i rad. *Försöker med bortträngning*
Hahaha 😀
Trodde du var inne på sådant, verkar ju så på dig i alla fall 🙄
September 12, 2001
NH|SiBBoR wrote: [quote=Death On Wings]Skickade.
Men sibbe...vad har vi sagt om dina ytterst märkliga böjelser för stjärtgossar? 😀
September 17, 2001
skiroy wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=Death On Wings]Skickade.
Men sibbe...vad har vi sagt om dina ytterst märkliga böjelser för stjärtgossar? 😀
haha, skirris, trevligt att du kunde få mig att skratta lite så här innan sängdags
> Death On Wings
:bgrin:
October 24, 2002
obelix wrote: Min tredje dag startade med en monstruös huvudvärk, så än så länge blivit värre... :banghead:
Är hungrig som f*n, snurrig och matt.
*Undrar om hundmaten är god* :bgrin:
Men jag fick lite "godis" av dietisten igår :spy:
Drick mycket vatten, se till att få i dig lite salt som binder vattnet också. Fukta ett finger och dopa i salt och tryck i dig ett par ggr om dagen. Dricka gärna upp emot fyra liter vatten om dag, gärna kranvatten då jag har en känsla av att det innehåller mer kalk än ditt mineralvatten.
July 27, 2002
Mineralvatten
Anses allmänt som nyttigare och mer mineralrikt än vanligt kranvatten. Mineralvatten måste inte vara bättre än kranvattnet men på många håll är det så.
Susning...
Går ypperligt med mineralvattnet.. 😛
Obelix: Varför inte light läsk, för att avvänja dig sötsmaken? 😕
December 31, 2001
Callister wrote:
Mineralvatten
Anses allmänt som nyttigare och mer mineralrikt än vanligt kranvatten. Mineralvatten måste inte vara bättre än kranvattnet men på många håll är det så.
Susning...Går ypperligt med mineralvattnet.. 😛
Obelix: Varför inte light läsk, för att avvänja dig sötsmaken? 😕
Man ska absolut inte dricka light läsk eller någon annat med kolsyra överhuvud taget.
När magen blir full med kolsyran så känner man sig mätt en liten stund men så fort den minskat eller försvunnit så kommer hungern tebax 10 gånger värre.
October 24, 2002
Callister wrote:
Mineralvatten
Kalk är inte en mineral, dessutom innehåller väl kranvatten bakterier som är bra för magen, magen behöver må bra då man kör på en sådan diet som Obelix gör.
July 27, 2002
bjorne wrote: [quote=Callister]
Mineralvatten
Kalk är inte en mineral, dessutom innehåller väl kranvatten bakterier som är bra för magen, magen behöver må bra då man kör på en sådan diet som Obelix gör.
Det är marginellas skillnader det kommer göra, 12 veckor är inte länge. Kroppen har nog lagrat för år framöver
2 Guest(s)