September 28, 2003
Callister wrote: [quote=coalan]äsch, callister om du sitter och drar en varje timme är det väl inte konstigt :E
de som gnäller est brukar aldrig ha haft riktigt ont
Sant att jag aldrig upplevt riktigt sjuk smärta, men som jag tidigare hade jag hellre haft 10ggr värre i benet. 🙂
du är en whiner callister. När jag bröt benet på tre olika ställen whinade jag inte lika mycket som dej, när jag krockade och slog sönder alla mina revben så när som på en och spräckte mjälten, whinade jag inte lika mkt som dej.
January 12, 2004
fastbullit wrote: [quote=Callister][quote=coalan]äsch, callister om du sitter och drar en varje timme är det väl inte konstigt :E
Sant att jag aldrig upplevt riktigt sjuk smärta, men som jag tidigare hade jag hellre haft 10ggr värre i benet. 🙂
du är en whiner callister. När jag bröt benet på tre olika ställen whinade jag inte lika mycket som dej, när jag krockade och slog sönder alla mina revben så när som på en och spräckte mjälten, whinade jag inte lika mkt som dej.
Man kan inte jämföra smärta hos olika personer.
Det som knäcker dig, kanske han klarar utan problem och vice versa...
November 22, 2001
fastbullit wrote: [quote=Callister][quote=coalan]äsch, callister om du sitter och drar en varje timme är det väl inte konstigt :E
Nu har jag inte brutit revben o ben, men benbrott behöver inte göra speciellt ont. När jag bröt ett ben i handen gick jag ett par dagar med det, gick o jobbade oxå. Men eftersom handen var så fruktansvärt svullen och lite öm gick jag till sjukhuset.
Kan iofs göra jäkligt ont, tror den värsta smärtan jag varit med om var när mitt nyckelben gick av.
January 12, 2004
McFatty wrote: Obelix, är du en av flera i en testgrupp?
Om så är fallet så kanske du är en av dom med placebo...nånting i påsarna.Dom där paraffinbollarna verkar smarriga. NOT! :cy:
Nä, inget placebo, jag får betala "maten" ur egen ficka, får även betala läkarbesök, provtagningar och samtal med Dietist ur egen ficka.
Det blir en ca kostnad på +/- 2000:-/månad.
Orsaken till att jag är med i studien är att det kan hjälpa andra överviktiga som behöver hjälp.
I dagsläget så finns det bara en garanterad metod för viktnedgång.
Magsäcksoperation.
det är den enda metoden som fungerar bäst för både viktnedgång och behålla den nya vikten.
Alla andra metoder innebär en otroligt stor risk för att få tillbaka sin gamla vikt plus lite till...
August 11, 2002
obelix wrote: [quote=Callister]2000 spänn är inte så farligt ändå, du slipper ju köpa vanlig mat. 🙂
Jag tycker du ska fortsätta, men det är lätt för mig att sitta här och säga. :blink:
vi är två som gör detta...
så det kostar oss 4000:-
stor är du väl, men att kalla sig själv 2 måste man väl vara schizo för att göra ;p
July 27, 2002
coalan wrote: [quote=obelix][quote=Callister]2000 spänn är inte så farligt ändå, du slipper ju köpa vanlig mat. 🙂
Jag tycker du ska fortsätta, men det är lätt för mig att sitta här och säga. :blink:
stor är du väl, men att kalla sig själv 2 måste man väl vara schizo för att göra ;p
[-X
Obelix:
Okej, jo då är det lite skillnad på priser kanske. Hur mkt har frugan (Antar jag) gått ner då?
January 12, 2004
coalan wrote: [quote=obelix][quote=Callister]2000 spänn är inte så farligt ändå, du slipper ju köpa vanlig mat. 🙂
:)R
Jag väger visserligen lika mycket som 2 normala tunnisar :bgrin:
Men jag är inte Schiz än i alla fall...
Enligt en del av mig iaf... :pidu:
1 Guest(s)