July 3, 2003
Vill gå upp i vikt, och behöver lite bra tips. Har hört tipset att man ska äta mycket pasta, vilket jag försökte med i ca. en vecka och efter det så vill man inte äta pasta längre
Har hög ämnesomsättning, vilket innebär att jag har jäkligt svårt att gå upp i vikt 🙁
Nå, finns det några extrema metoder?
October 24, 2003
Spindel wrote: [quote=whak]Ät mycket julskinka köttbullar och massa sådant.
Det är ju försjutton jul, då kan det ju inte vara svårt.
Kan tyckas det, men det är svårt, iaf för mig. Brukar äta mycket vid jul och inte gå upp ett skvatt...
Då är vi två, jag ska försöka äta sönder mig i jul och hoppas på att gå upp ett kilo eller två!
Trevligt om man kunde ligga stabilt över 60 iaf :S
July 3, 2003
johan_lojan wrote: [quote=Spindel][quote=whak]Ät mycket julskinka köttbullar och massa sådant.
Det är ju försjutton jul, då kan det ju inte vara svårt.
Kan tyckas det, men det är svårt, iaf för mig. Brukar äta mycket vid jul och inte gå upp ett skvatt...
Då är vi två, jag ska försöka äta sönder mig i jul och hoppas på att gå upp ett kilo eller två!
Trevligt om man kunde ligga stabilt över 60 iaf :S
Jo, går man upp ett kilo eller två så ska man vara nöjd Hade tänkt ha som nyårslöfte att jag ska gå upp 10-20 kilo, vilket blir svårt, men lika bra att ha det som mål så man kanske går upp 5 kilo iaf
November 4, 2001
Har också jättehög ämnesomsättning...
+ att jag rivit magen men vad jag har hört (lekt lite med det själv) är att varva socker och salt.... tex:
Käka chips till du nästan kräks...
Då käkar du massor med godis
Sen massor med chips...
osv osv
kroppen "blir sugen" på det ena när man fått för mycket av det andra... "Tydligen"
kan ju vara nått att testa
July 3, 2003
SuperNova wrote: Har också jättehög ämnesomsättning...
+ att jag rivit magen men vad jag har hört (lekt lite med det själv) är att varva socker och salt.... tex:Käka chips till du nästan kräks...
Då käkar du massor med godis
Sen massor med chips...
osv osvkroppen "blir sugen" på det ena när man fått för mycket av det andra... "Tydligen"
kan ju vara nått att testa
Låter så jävla äckligt så att det inte är sant 😛
December 15, 2002
ät mycket kolhydrater, dvs ris, pasta, potatis. Ät ofta och MYCKET. Vill du gå upp i vikt kan du inte fortsätta äta lika mycket som du gjort förr oavsett hur mycket du åt då...
Sen den vikten du går upp kommer ju inte vara "kvalitativ", om du inte tränar. Så om du vill gå upp i delvis muskler och mindre fett så ska du kombinera ätandet med att börja träna på gym eller liknande.
July 3, 2003
Soir wrote: Ät ganska mkt vit bröd, då höjs sockret i blodet och insulin börjar flöda, vilket leder till att sockret i blodet sänks och då blir man hungrig snabbt ^^
Går man upp snabbare i vikt om man är hungrig? Alltså, jag har inga ätstörningar om du tror det... Problemet är att jag har hög ämnesomsättning.
September 28, 2003
Starscream wrote: [quote=Mean Machine]Har även jag samma problem, är 175 lång väger 55, fan... Blir galen... Käkar som en j**la tok, inte hjälper det...:(
Tränar också.
oj, jag väger runt 70-75, är någon cm längre o tycker jag är smal! hehe..
jag speccar som dej starscream men när jag drar i huden runt naveln så är det som om man vikit ett papper två ggr ungefär
June 5, 2004
Shit alltså, det är konstigt allt det där.
Jag går upp i vikt hur lätt som helst o har svårt för att gå ner i vikt.
Vet inte vilket som är värst,men verkar som att du knappt kan gå upp i vikt,jag kan ju gå ner i vikt ifall jag verkligen försöker.
Men om du nu tränar så hopppas jag att du inte tränar typ kondition och sådant som bränner fett, då blir det riktigt svårt för dig att gå upp i vikt ...
2 Guest(s)