October 8, 2003
Till skillnad från andra vill ja belysa detta ur ett hälsoperspektiv. Du ska INTE äta mycket pizza och godis, och ej frossa i socker. Det kan göra dina blodfetter katastrofala och göra så att du får ålderdiabetes. Kolhydrater och Proteiner, ofta, behöver inte vara särskilt stora portioner. Komihåg att man går upp lättare om man äter strax innan man går o lägger sig....
September 12, 2001
MoparPower wrote: 88kilo 178cm nästan rena muskler. Men det bästa är att jag aldrig har gått på gym. Lite styrkelyft mellan 12-14 och senare ett rejält jobb som man har skött. Inga meserier, ät me er.
Vi får tamesjutton börja snacka Mopar på ICQ istället för att du ska spamma i forumet på fyllan. 🙂
January 22, 2003
johan_lojan wrote: [quote=Mean Machine]Har även jag samma problem, är 175 lång väger 55, fan... Blir galen... Käkar som en j**la tok, inte hjälper det...:(
Tränar också.
Väldigt likt mig, fast jag är längre och väger mer.
182cm lång och väger 61kg. Kan varken ta mig upp eller ner precis som du :S
Konstigt allt det här.. yäyää..
ojoj då, jag är 175 och väger lite över 70.. Så det gäller nog som sagt att gå upp i vikt för dig
May 11, 2002
February 12, 2003
Extatic wrote: [quote=Mean Machine]Har även jag samma problem, är 175 lång väger 55, fan... Blir galen... Käkar som en j**la tok, inte hjälper det...:(
Tränar också.
tat lugnt, du är väll inte så gammal heller? Du hinner nog gå upp i vikt ska du se 😉
Jo, man får väl hoppas... Det värsta är att jag får nöja mig med tjejer som är lika smala...:bgrin:
Tränar som fan och äter som fan (tömmer ett paket lättfil till middag +käket, då), men det hjälper inte...:-?
October 24, 2002
Man måste också kolla på det totala kalori-intaget över hela dagen. Har en kompis som är jätteglad över att han kan äta en massor av onyttigt utan att bli fet, visst rabblar han upp vad han käkar så kan man bli förvånad. Men ser man hur det ser ut under en veckas tid, så ser man att han inte få i sig så jäkla mycket kalorier ändå.
Visst kan man ha hög förbräning, men inte så hög så man inte kan få kalori-överskott...
Gud jul alla! Tillbaks till familjen
1 Guest(s)