June 3, 2001
Snart så... den första ska på. 😀
Tänkte ta denna, kanske någor rundare format (ej pixlat) en liten bit nedanför nacken.
Å jag ska absolut inte ha den i färg.
Hade tänkt mig runt 5 cm stor/liten.
Kostar nog runt en tusenkrona att göra.
Surt, har dom inte nu.
[Image Can Not Be Found] Försökte göra den som den ev skulle se ut på men jaja... 😕
Gueno wrote: Vafan tror du om mig egentligen?
Jag är entusiast, inte dum.
Precis, valet av den bilden tyder ju på ett utsökt briljant intellekt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 4, 2001
Nu vet jag inte om du vill ha feedback på detta eller inte, men jag tycker inte det verkar vara någon vidare tatuering att göra. Du kommer förmodligen trötta på den rätt snabbt. Sen tycker inte jag personligen att det är snyggt med så små saker på ryggen. Ska det vara på ryggen ska det vara hyffsat rejält.
Ska själv fixa armen när jag har råd, får se om det blir till hösten/vintern kanske.
January 13, 2003
Coore wrote: Nu vet jag inte om du vill ha feedback på detta eller inte, men jag tycker inte det verkar vara någon vidare tatuering att göra. Du kommer förmodligen trötta på den rätt snabbt. Sen tycker inte jag personligen att det är snyggt med så små saker på ryggen. Ska det vara på ryggen ska det vara hyffsat rejält.
Ska själv fixa armen när jag har råd, får se om det blir till hösten/vintern kanske.
Pfft, när du väl sitter med pengarna så sitter du där "Hmm, nya saker till stereon eller något kladd på armen?" 😉
Gueno, en pixelaktig bil eller något fruntimmer kanske passar sig bättre?
Eller något som passar till musiken du stampar till. 🙂
June 3, 2001
ilg@dd wrote: Precis, valet av den bilden tyder ju på ett utsökt briljant intellekt..
Öhh... påhopp..
Sånt gillar inte jag.
Coore wrote: Nu vet jag inte om du vill ha feedback på detta eller inte, men jag tycker inte det verkar vara någon vidare tatuering att göra. Du kommer förmodligen trötta på den rätt snabbt. Sen tycker inte jag personligen att det är snyggt med så små saker på ryggen. Ska det vara på ryggen ska det vara hyffsat rejält.
Feedback.. nja.
Den passar mig eftersom att jag spelar rätt mycket och lyssnar på "knarkmusik".
Den sitter där jag inte ser den. Då tröttnar man inte lika fort.
Så du tycker storleken har betydelse.. 🙄
beta wrote: Eller något som passar till musiken du stampar till. 🙂
Tänkte på en "riktig" svamp först men med alla puckade fördomar som 99% av beflokningen som inte stompar har så blir det inte lika kul.
👿
January 13, 2003
Gueno wrote:
[quote=beta]Eller något som passar till musiken du stampar till. 🙂
Tänkte på en "riktig" svamp först men med alla puckade fördomar som 99% av beflokningen som inte stompar har så blir det inte lika kul.
👿
ÄSh, sätt en skalenlig bild på en toppslätsskivling så fattar dom inget. Växer ju i alla gräsmattor. 😉
1 Guest(s)