August 27, 2003
skiroy wrote: [quote=HuGGe][quote=skiroy]Hördu din lille lus till HuGGe!
Här ska inte skicka några mail till mig inte. 😀
Skyll inte på mig, jag agerar endast under führer Denstore :bgrin:
Väldigt intressant detta...
Herr hugge kan bli den förste bland crew med att bli bannad. :bgrin:
DO'H!
Ingen får maila till skidroy längre, men skicka GÄRNA alla mail till mig för jag tycker det är jätteroligt med mail.
Jag faxar över en Pajala Sunrise och en ny F5 knapp som plåster på såren för att jag varit stygg mot dig "lord Skidroy"
January 28, 2003
HuGGe wrote: DO'H!
Ingen får maila till skidroy längre, men skicka GÄRNA alla mail till mig för jag tycker det är jätteroligt med mail.
Jag faxar över en Pajala Sunrise och en ny F5 knapp som plåster på såren för att jag varit stygg mot dig "lord Skidroy"
Du kommer ihåg PMet du skickade till mig igår om din högsta humornivå och att jag skulle se det som en utmaning?
Time to test the limits on your hotmailaccount 😉
August 27, 2003
MrWeizel wrote: [quote=HuGGe]DO'H!
Du kommer ihåg PMet du skickade till mig igår om din högsta humornivå och att jag skulle se det som en utmaning?
Time to test the limits on your hotmailaccount 😉
*en garde* du tror inte att jag bouncar tillbaka det tiofaldigt om jag ser att det kommer ett mail från [email]WeZzL4n_SuP3rSnYgG_P13@hotmail.com[/email] ?
BTT: det har lugnat sig lite nu tror jag med Gainward spam, folk har väll förstått att det inte ska svara på mailen
January 28, 2003
HuGGe wrote: *en garde* du tror inte att jag bouncar tillbaka det tiofaldigt om jag ser att det kommer ett mail från [email]WeZzL4n_SuP3rSnYgG_P13@hotmail.com[/email]
Ledsen, men jag spärrade din [email]strandraggare4life@no-brain-much-gain.com[/email] förra veckan 😉
Edit: Dessutom är min pappa starkare än din :bgrin:
February 4, 2003
Kanske fått 160 stycken nu eller något.
Men men. Tar inte så lång tid att ta bort dem.
Mer än att det ruinerar mig på mobilen (då den checkade kontot över natten).
Så 160 mail på cirka 10kb var blir en hel del pengar ändå.
1.6 mb (29 spänn ungefär har spammandet kostat mig=)
Ajja 😛
Så är livet ibland.
2 Guest(s)