June 17, 2002
denstore wrote: [quote=DiDi]giddrat?
Hållit på, krånglat, varit besvärliga.....
Och med andra ord försökt få mig att erkänna...
Har åkt dit en gång tidigare för att jag åkte för fort... men då nekade jag stort o kom undan...=)
Men dom e duktiga på att pressa en...=) Men har dom inga bevis så e det ord mot ord...
O ofta dom orkade ta upp rättegång för att jag körde 70 på 50 sträcka den gången...
August 20, 2001
BelGarath wrote: "jiddra" är inte det kebabiska?
kanske är ett gammalt svensk ord vad vet jag
Finns inte vad jag kan se på http://www.ne.se i alla fall
June 17, 2002
DiDi wrote: [quote=BelGarath]"jiddra" är inte det kebabiska?
kanske är ett gammalt svensk ord vad vet jag
Finns inte vad jag kan se på http://www.ne.se i alla fall
klart det e ett kebabiskt ord...
menjag tyckte det passade...=) rätt skojigt ord oxå så...
February 12, 2003
MULLVADEN wrote: Körde en natt från Sthlm till Uppsala på 28min... alltså snitta jag typ 150 var uppe i 180 oxå...
O när jag kommer till uppsala så måste man sakta ner för det e en stor rondell för att kunna fortsätta på E4an... så kommer jag ut ur rondellen o ska böjra acca igen så ser jag massa folk med gula jacker längre fram så jag slutar acca för jag misstänker det värsta... O rätt hade jag.. där står snuten... Men utan laser iof...
Tänk om dom hade stått på motorvägen.. ajajajaj... hade fan sugit... Iof hade jag inte kunnat torska för dom hade ju ingen laser men fan vad dom skulle plockat mig o giddrat...
Dom stoppade iaf mig o jag fick blåsa... var vara rutinkontroller dom gjorde där så...=)
Det gjorde Ghostrider på 14 min 55 sek...;)
Själv ska jag nog tänka lite... Men förra veckan hade min granne en ~6 kompisar hos sig, och de var höga på hjärtmedicin... Sedan kom deras föräldrar på de, och de skulle fly... Det hela slutade nere i ett grustag där de stal en hjullastare och snuten kom... Fjortisar...
June 17, 2002
AMD_RULEZ wrote: [quote=MULLVADEN]Körde en natt från Sthlm till Uppsala på 28min... alltså snitta jag typ 150 var uppe i 180 oxå...
O när jag kommer till uppsala så måste man sakta ner för det e en stor rondell för att kunna fortsätta på E4an... så kommer jag ut ur rondellen o ska böjra acca igen så ser jag massa folk med gula jacker längre fram så jag slutar acca för jag misstänker det värsta... O rätt hade jag.. där står snuten... Men utan laser iof...
Tänk om dom hade stått på motorvägen.. ajajajaj... hade fan sugit... Iof hade jag inte kunnat torska för dom hade ju ingen laser men fan vad dom skulle plockat mig o giddrat...
Dom stoppade iaf mig o jag fick blåsa... var vara rutinkontroller dom gjorde där så...=)
Det gjorde Ghostrider på 14 min 55 sek...
Jo jag vet.. men jag har inte en motorcykel som går i 300...8)
Jag körde en Nissan Primera -94 o den finns det ingen vinge på eller så som håller den kvar på marken så det skulle nog inte vara så trevligt att bränna 250 vilket den iof inte kan men ändå...
August 20, 2001
AMD_RULEZ wrote: Men förra veckan hade min granne en ~6 kompisar hos sig, och de var höga på hjärtmedicin... Sedan kom deras föräldrar på de, och de skulle fly... Det hela slutade nere i ett grustag där de stal en hjullastare och snuten kom... Fjortisar...
Say what? Bor du på psyket eller?
January 5, 2002
Gueno wrote: Åkt genom rinkeby.
Jag har till och med spelat bowling i rinkeby, slå det ni. Fast bowlinghallen nyttjades bara av etniska svenskar, så det är kanske inte lika farligt. Dock var jag ju fortfarande tvungen att åka tunnelbana dit och sedan gå tjugo meter från stationen till bowlinghallen. 😮
August 16, 2002
snyde wrote: [quote=Gueno]Åkt genom rinkeby.
Jag har till och med spelat bowling i rinkeby, slå det ni. Fast bowlinghallen nyttjades bara av etniska svenskar, så det är kanske inte lika farligt. Dock var jag ju fortfarande tvungen att åka tunnelbana dit och sedan gå tjugo meter från stationen till bowlinghallen. 😮
eh jävligt roliga historier ni kommer med...
3 Guest(s)