October 1, 2002
Pojo wrote: Eller inget jag gjort var med i en bil va lekte lite med en bil sen drog vi ut ur stan så såg vi en bild som kom snabbare upp oss långt back ifrån så då gasa vi i den bil jag satt efter en liten stund när man titta bakåt såg man blåljus gasen i botten bilen gick endast 230 efter en bit ful bröms en till sidan och långt ut i skogen en stund vi kom undan men inte riktigt roligt.
Fick läsa om det här två ggr innan jag förstod hela 🙄 :bgrin:
July 27, 2002
Shinji wrote: [quote=Pojo]Eller inget jag gjort var med i en bil va lekte lite med en bil sen drog vi ut ur stan så såg vi en bild som kom snabbare upp oss långt back ifrån så då gasa vi i den bil jag satt efter en liten stund när man titta bakåt såg man blåljus gasen i botten bilen gick endast 230 efter en bit ful bröms en till sidan och långt ut i skogen en stund vi kom undan men inte riktigt roligt.
Fick läsa om det här två ggr innan jag förstod hela 🙄 :bgrin:
Har läst det tre gånger och fattar fortfarande inte, blir inget nytt försök 🙂
June 28, 2001
nissen var ute och brände med PVn, så ser dom en bil komma ikapp dom rätt snabbt, och deras spontana reaktin var att det var ´deras morsa, fast igentligen var det polisen. så gasen i botten upp i 230 och sedan in i en skogsdunge för att gömma sig för farbror blå, och passade på att ta en välförkänt picknick.
bah vilka amatörer ni är, alla kan ju läsa det.
July 27, 2002
Mind wrote: nissen var ute och brände med PVn, så ser dom en bil komma ikapp dom rätt snabbt, och deras spontana reaktin var att det var ´deras morsa, fast igentligen var det polisen. så gasen i botten upp i 230 och sedan in i en skogsdunge för att gömma sig för farbror blå, och passade på att ta en välförkänt picknick.
Bara för du skriver så dåligt? 🙂
June 28, 2001
Callister wrote: [quote=Mind]nissen var ute och brände med PVn, så ser dom en bil komma ikapp dom rätt snabbt, och deras spontana reaktin var att det var ´deras morsa, fast igentligen var det polisen. så gasen i botten upp i 230 och sedan in i en skogsdunge för att gömma sig för farbror blå, och passade på att ta en välförkänt picknick.
Bara för du skriver så dåligt? 🙂
takes one to know one
November 25, 2003
January 17, 2004
October 25, 2003
jag och mina kompisar tyckte att det skulle vara roligt att prova en liten rökbomb (salpeter+socker) utanför skolan för att prova om det rykte nåt bra.
Självklart så sätter vi eld på den PRECIS utanför frisktluftsintaget.
ojdå, hela skolan fick utrymmas och typ 15 pers fick astmaanfall...
Vilka de var som gjorde den kom de aldrig på, men vi fick vissa misstankar eftersom vi gått runt och frågat folk efter tändare hela dagen...
December 18, 2001
Stulit diverse cyklar och mopeder och tillochmed en fyrhjuling. Skjutsat min far och min morfar i fars bil när dom var för full för att köra då jag var 12. åkt moppe från byn jag bor i till bollnäs fram å tebax på 6 timmar, det var 25 mil. + En massa anndra otroligt dumma och olagliga saker när jag var yngre än jag är nu! Usch så dum jag har vart. förlåt!
5 Guest(s)