January 23, 2002
Hehe, kom på en sak jag och några polare gjorde i 8:an, vi tände eld på mig
Vi sysslade med det gamla klassiska att trimma tändare så lågan blev lite värre. 🙂
Av någon anledning så ställde jag mig med ena armen "utsträckt" i en båge så jag bildade en halvcirkel med kroppen och armen, ni fattar nog.
Sen nästan tömde en av mina polare sin tändare under min arm i halvcirkeln, gasen alltså, och sen tände en annan på där, fy satan va det brann. 😮
Det tog nog egentligen inte i kläderna och jag brände mig aldrig men det var varmt och när jag snurrade bort så följde ju elden med mig så man vart ju rätt skraj där i några sekunder. [-o<
Sen som vanligt i såna situationer så känns ju några sekunder som en evighet. 8)
September 19, 2002
Mottroz wrote: de galnaste jag kan komma på o då är detta verkligen galet är när jag var ca 4-5år o hade stenkrig :cy: :cy:
det slutade med att jag fick en i pannan. har fårtfarande ett litet er där =/
Hehe, jag & mina polare hade krig med smällare & raketer när vi var yngre... Dessutom typ ett år gamla pjäser. Vi gjorde upp tvåst läger på vardera sida om vår bakgård. Sen skjöt vi raketer samt kastade tigerskotts & annat kul på varandra... En av polarna har fortfarande kvar en ungefär 3x5cm lång fläck på benet efter en relativt fet raket som fastnade vid hans ben. Det värsta är att det var jag som skjöt den, och att jag dessutom siktade på just honom..... Detta var under sommmaren. 25-20grader varmt nånting, totalt kruttort i gräset.
En annan grej var ju i lumpen. Var gruppbefäl på Ammunition på artilleriet. Ett av våra befäl var en riktig skit, kort & gott. Han var en av de otrevligaste människor jag mött. Så en dag då jag fått nog av hans skitsnack efter många dagars prövningar i fält så "råkade" jag styra en övningspjäs(Ett tomt skal som används för att öva på att flytta ammunition" rakt över hans fot & "tappa" den. Som tur var för han så mosades bara två tår lite lätt sådär...
I vanliga livet skulle man ju aldrig göra något sådant med flit, men efter nästan en vecka med honom som befäl i fält(På vintern i 25 minusgrader), och med ALLDELES för lite sömn(kanske två timmar/natt om man hade tur) så verkade det som en ypperlig idé att mosa hans tår.... Konstigt nog så tyckte alla utom han att det var skitsmart gjort av mig... 😉
Det är väl ett par av de lite tokigare grejerna man gjort. Har väl kraschat ett par bilar också, men det är ju skåpmat... 😉 Gjorde en snygg piruett(stavning?) med min första bil, en merca 200 kompakt. Helt nyrenoverad, jag & farsan hade lagt ner MASSOR med tid på den. Jag hade kört den en vecka sedan den lackades. WHÌIIII! Snurrade 2½ varv & landade på taket, med fullt av folk i bilen också. Ena dämparn hade pajat, varpå jag tappade fästet totalt & for ner i diket, och hoppade upp igen & snurrade runt. Mirakulöst nog blev ingen skadad, speciellt eftersom jag var den ENDA som hade bälte på sig.... :cy:
May 19, 2003
Zyrus wrote: Stulit diverse cyklar och mopeder och tillochmed en fyrhjuling. Skjutsat min far och min morfar i fars bil när dom var för full för att köra då jag var 12. åkt moppe från byn jag bor i till bollnäs fram å tebax på 6 timmar, det var 25 mil. + En massa anndra otroligt dumma och olagliga saker när jag var yngre än jag är nu! Usch så dum jag har vart. förlåt!
varför kan vissa meniskor inte skilja på mitt och ditt.
June 17, 2002
copulator wrote: [quote=Zyrus]Stulit diverse cyklar och mopeder och tillochmed en fyrhjuling. Skjutsat min far och min morfar i fars bil när dom var för full för att köra då jag var 12. åkt moppe från byn jag bor i till bollnäs fram å tebax på 6 timmar, det var 25 mil. + En massa anndra otroligt dumma och olagliga saker när jag var yngre än jag är nu! Usch så dum jag har vart. förlåt!
O i detta land får man inte försvara sin egendom... men skiter jag i.. kommer det nån o jag ser det o försöker sno av mig så blir det Grov Misshandel o snubben får skylla sig själv...
May 19, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=copulator][quote=Zyrus]Stulit diverse cyklar och mopeder och tillochmed en fyrhjuling. Skjutsat min far och min morfar i fars bil när dom var för full för att köra då jag var 12. åkt moppe från byn jag bor i till bollnäs fram å tebax på 6 timmar, det var 25 mil. + En massa anndra otroligt dumma och olagliga saker när jag var yngre än jag är nu! Usch så dum jag har vart. förlåt!
O i detta land får man inte försvara sin egendom... men skiter jag i.. kommer det nån o jag ser det o försöker sno av mig så blir det Grov Misshandel o snubben får skylla sig själv...
exakt men vad ska TJUVEN göra om nån spöar skiten ur han anmäla och säja jag skulle sno hans bil då vart han tokig och spöa mej.
det kan tolkas som sjävförsvar om han nu skulle va så dum
January 17, 2002
copulator wrote: [quote=MULLVADEN][quote=copulator][quote=Zyrus]Stulit diverse cyklar och mopeder och tillochmed en fyrhjuling. Skjutsat min far och min morfar i fars bil när dom var för full för att köra då jag var 12. åkt moppe från byn jag bor i till bollnäs fram å tebax på 6 timmar, det var 25 mil. + En massa anndra otroligt dumma och olagliga saker när jag var yngre än jag är nu! Usch så dum jag har vart. förlåt!
exakt men vad ska TJUVEN göra om nån spöar skiten ur han anmäla och säja jag skulle sno hans bil då vart han tokig och spöa mej.
Inte då sveriges rättssystem börjar likna USAs...
January 2, 2004
copulator wrote: [quote=MULLVADEN][quote=copulator][quote=Zyrus]Stulit diverse cyklar och mopeder och tillochmed en fyrhjuling. Skjutsat min far och min morfar i fars bil när dom var för full för att köra då jag var 12. åkt moppe från byn jag bor i till bollnäs fram å tebax på 6 timmar, det var 25 mil. + En massa anndra otroligt dumma och olagliga saker när jag var yngre än jag är nu! Usch så dum jag har vart. förlåt!
Han "Snubblade" på den där krattan
June 17, 2002
CoLiC wrote:
Inte då sveriges rättssystem börjar likna USAs...
Hm... Jag gillar deras försvars system... va fan.. snuter gör inte ett skit för att ta fixa tillbaka ens cykel eller nåt.. eller bil.. eller va fan som helst.. om inte tjuven e tagen på var gärning...
så jag anser att det e lika bra att sköta jobbet själv... Jag slår ner den som gör intrång hos mig.. så e det bara...
January 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=CoLiC] Inte då sveriges rättssystem börjar likna USAs...
Hm... Jag gillar deras försvars system... va fan.. snuter gör inte ett skit för att ta fixa tillbaka ens cykel eller nåt.. eller bil.. eller va fan som helst.. om inte tjuven e tagen på var gärning...
så jag anser att det e lika bra att sköta jobbet själv... Jag slår ner den som gör intrång hos mig.. så e det bara...
Så rätt så rätt, det ska klassas som självförsvar
1 Guest(s)