June 13, 2001
Kan man inte bara svetsa på ett järnrör med utlöpare under datorn sen bulta fast datorn i nå bly-klump(bra vid kylning) eller vid datorbordet......det innebär ju att man måste bära med sig hela skiten om man ska sno nåt... eller om man gör genomgående stavar med hänglås på ....typ.... jag menar det ska ju inte vara svårt att göra ....
🙄
June 3, 2001
Bah ,vilken jeppe!!
Man slutar aldrig att förundras över vad folk hittar på.
Hade det inte varit smidigare att gräva ner den i en plast-tank, 3m ner i marken??
Då kan man i alla fall komma åt den OM det skulle behövas. Man får bara dra ett gäng förlängningskablar till huset.
Skulle vilja se dom tjuvar som nyter ställa sig i stt par timmar o gräva upp gräsmattan utan att bli upptäkta.
June 17, 2001
Lite platspåsar runt kretskorten och lite vatten kylning så hade det nog funkat på riktigt. IBM? Jag har stöld märkt genom att skriva på min ytterdörr att jag bara har en Compaq 333mhz
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 20, 2000
September 12, 2001
Enklaste lösningen:
1. gå in på ONOFF, köp en märkesdator tex compaq.
2. slit ut skiten som sitter monterat i chassit (ska vist finnas nåt som påminer om prossor och minnen enligt rykten).
3. montera dina egna RIKTIGA delar i chassit
4. sprid rykten att du sålt din dator och köpt en märkesdator ist.
5. lev lycklig med en icke stöldbegärlig dator 😀
1 Guest(s)