March 31, 2003
Fick nyss en "gåta" från min polare... men jag kan inte lösa den 😕
jaja...
Det är en regnig fredag. Klockan är 15.00 och
amanda är på sin morsbegravning. Där träffar hon på en man
som hon senare spenderar natten med. Nästa dag när mannen
går hem så glömmer amanda bort att fråga om mannens namn
samt telefonnumer. 3 dagar senare dör amandas syster, varför?
Varför ?
HJÄLP
😀
August 27, 2003
HerrPutte wrote: Amanda dödade sin syster, eftersom hon träffade mannen på mammans begravning så hoppas hon att han även kommer till systerns begravning.
Det är faktiskt en fråga man kan ställa för att avslöja psykopater (en psykopat betecknas av att sakna normala känslor) och ni kan faktiskt fråga folk ni undrar över om dom verkar mysko och svarar dom då att Amanda dödade sin syster för att träffa mannen igen så vet ni att den personen är psykopat.
Och eftersom du visste svaret så kan vi konstatera en sak :bok:
December 10, 2001
Vad var svaret? Hehe, kan inte komma på något vettigt svar. Det första jag tänkte på var att Amanda kan ha varit med syrrans man/pojkvän utan att veta om det. Sen får syrran reda på det, och tillsammans med morsans död så orkar hon inte mer och tar livet av sig
Fast kanske är lite komplicerat svar, brukar vara lätta svar på gåtor.
July 8, 2003
HuGGe wrote: [quote=HerrPutte]Amanda dödade sin syster, eftersom hon träffade mannen på mammans begravning så hoppas hon att han även kommer till systerns begravning.
Det är faktiskt en fråga man kan ställa för att avslöja psykopater (en psykopat betecknas av att sakna normala känslor) och ni kan faktiskt fråga folk ni undrar över om dom verkar mysko och svarar dom då att Amanda dödade sin syster för att träffa mannen igen så vet ni att den personen är psykopat.
Shit, läste frågan och en kompis sa precis det svaret! Jag blir ju rädd. =)
July 18, 2003
caged wrote: [quote=HuGGe][quote=HerrPutte]Amanda dödade sin syster, eftersom hon träffade mannen på mammans begravning så hoppas hon att han även kommer till systerns begravning.
Shit, läste frågan och en kompis sa precis det svaret! Jag blir ju rädd. =)
jag svarade också exakt så direkt första gången jag hörde frågan.. :p
1 Guest(s)