July 18, 2001
en gåta på vägen.. Heter det egentligen bult eller skruv?
http://www.biltema.se/products.....emId=22108
jag tror nog biltema kan sin sak på det området...
October 7, 2002
[NH wrote: WIGGER]Kom igen nu killar. Vill ni ha godis får ni komma loss lite. Tänkte köpa med megamycket godis till DH...
Men men... Så där kan du väl inte göra? Det vart lovat godis till alla som skrev fem inlägg, inte alla som skrev fem inlägg OCH kom till DH...
(jag ska nog inte heller dit...)
October 7, 2002
Krqagyzzz, i signaturen, wrote: Den avgörande skillnaden mellan ett föremål som det kan bli fel på och ett föremål som det omöjligen kan bli fel på är att när det blir fel på ett föremål det omöjligen kan bli fel på, så visar det sig oftast att det är helt omöjligt att komma åt eller reparera
En ingenjör är en person som kan dela in alla prylar i två kategorier:
* Saker som behöver lagas
* Saker som behöver lagas efter att man pillat på dem några minuter...
🙂
February 21, 2003
TERdON wrote: [quote=Krqagyzzz, i signaturen,]Den avgörande skillnaden mellan ett föremål som det kan bli fel på och ett föremål som det omöjligen kan bli fel på är att när det blir fel på ett föremål det omöjligen kan bli fel på, så visar det sig oftast att det är helt omöjligt att komma åt eller reparera
En ingenjör är en person som kan dela in alla prylar i två kategorier:
* Saker som behöver lagas
* Saker som behöver lagas efter att man pillat på dem några minuter...
🙂
True, true
September 13, 2002
TERdON wrote: [quote=[NH] WIGGER]Kom igen nu killar. Vill ni ha godis får ni komma loss lite. Tänkte köpa med megamycket godis till DH...
Men men... Så där kan du väl inte göra? Det vart lovat godis till alla som skrev fem inlägg, inte alla som skrev fem inlägg OCH kom till DH...
(jag ska nog inte heller dit...)
true.. nu börjar slingrandet..
hähää
3 Guest(s)