January 6, 2003
Cloudstone wrote: Jag har ett jättelångt svärd, vitt hår och jag är en legendarisk soldat. Btw, jag vill BLI världen...vem är jag?
Det måste va Sephiroth i Final Fantasy 7 han som hade ett 2 meter långt svärd. Alla kanske har speleat ett av världshistoriens bästa spel har du tänkt på det.
Edit. Såg visst att du redan svarat på den
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=The Dragon][quote=Cloudstone]Jag har ett jättelångt svärd, vitt hår och jag är en legendarisk soldat. Btw, jag vill BLI världen...vem är jag?
Det måste va Sephiroth i Final Fantasy 7 han som hade ett 2 meter långt svärd.
Höjden av uppmärksamhet
Skrev faktiskt in ett edit så det så. visserligen svarade jag 4 timmar efter men jag quotade direkt när ag såg frågan utan att se om det fans nått svar för jag antog att ingen listat ut det ännu.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
February 21, 2003
The Dragon wrote: [quote=Ogrebeast][quote=The Dragon][quote=Cloudstone]Jag har ett jättelångt svärd, vitt hår och jag är en legendarisk soldat. Btw, jag vill BLI världen...vem är jag?
Det måste va Sephiroth i Final Fantasy 7 han som hade ett 2 meter långt svärd.
Höjden av uppmärksamhet
Skrev faktiskt in ett edit så det så. visserligen svarade jag 4 timmar efter men jag quotade direkt när ag såg frågan utan att se om det fans nått svar för jag antog att ingen listat ut det ännu.
Där fick jag så jag teg
2 Guest(s)