February 21, 2003
Krqagyzzz wrote: Det är en MAN (människa av mannligt kön) han har inga ÖGON osv..
En hungrig man utan ögon såg äpplen på ett träd. Han plockade inte äpplen men gick strax mätt iväg. Vad var det som hände?
Men va faan den här var ju svår! Det handlar alltså om en nisse utan ögon rent ordagrant. Då är frågan hur man definierar "såg".
Version 1
Jag säger att han dagdrömde om ett äppleträd, men tog istället upp en frukt ur fickan som han käkade upp och gick därifrån.
Version 2
Hans ledhund markerade ett äppleträd (hur nu en sån markering ser ut) och så tog han istället upp en frukt ur fickan osv...
January 4, 2001
ViU wrote: [quote=The Dragon][quote=Öwall]wohoo! hundra sidor!
De har du fan rätt i.
Skulle typ inte nån, typ skiroy, ge alla som medverkat godis. Om jag inte minns fel alltså. 😀
Wigger tror jag det var, och det vara alla som skrivit över 5 inlägg 🙂
*ger sig ut på Wiggah jakt*
Men det gällde bara svenska medborgare va? 😛
June 17, 2001
heimdal wrote: jag tror att NH.se har förlorat en moderator.. för jag har en känsla av att han inte lär visa sig speciellt mycket när 100 forumnerdar jagar honom å¨vill ha candy
Jasså du.. Vad får dig att tro detta?
Eftersom det är lite svårt att skicka godis till alla medverkande så kommer det att finnas i massor på DH. Så ni som ska dit kommer och inkasserar ordentligt.... C U there
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 4, 2002
[NH wrote: WIGGER][quote=heimdal]jag tror att NH.se har förlorat en moderator.. för jag har en känsla av att han inte lär visa sig speciellt mycket när 100 forumnerdar jagar honom å¨vill ha candy
Eftersom det är lite svårt att skicka godis till alla medverkande så kommer det att finnas i massor på DH. Så ni som ska dit kommer och inkasserar ordentligt.... C U there
Det serjag fram imot 🙂
Hähä
February 19, 2003
jag tror fortfarande att han var mätt från början. det står inte att en hungring blind man ....
så om han va mätt från början så e det ju bara "SYN" delen av gåvan man behöver lista ut och vi har ledtråden "NÅL"
en jättestor vit nål är sak samma som en blindkäpp alltså gick en redan mätt man förbi ett äppleträd som han "såg" med hjälp av sin blindkäpp och gick således därifrån mätt utan att ha rört äpplena. då han knappast hann bli hungrig på den korta tiden
January 6, 2003
[NH wrote: WIGGER][quote=heimdal]jag tror att NH.se har förlorat en moderator.. för jag har en känsla av att han inte lär visa sig speciellt mycket när 100 forumnerdar jagar honom å¨vill ha candy
När är nästa DH då? När kan man börja boka platser. 😕
Du WIGGER det blir nog nästan till och hyra in en lastbil för annars lär allt godis inte få plats
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
PaiN wrote: silke, det står att han är hungrig.
The dragon, nästa DH är om ca. två veckor. Biljetterna är släppta för länge sedan och förmodligen slut. Jag har iaf biljett 😛
S*tan också jag som ville ha godis . Men var det inte ett DH i höstas är det flera gånger per år eller. 😕
EDIT: E slut det är ju typ 30 lediga platser. Men tyvärr hjälper det inte så mycket eftersom jag ändå inte har 500 spänn att betala biljetten med.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
3 Guest(s)