January 6, 2003
Gueno wrote: [quote=The Dragon]Men tyvärr hjälper det inte så mycket eftersom jag ändå inte har 500 spänn att betala biljetten med.
Med tanke på vad du har för dator så är det förståligt. 🙄
Jag fick datorn i julklapp men så vill inte morsan ge mig mer än 950 kr/månad efter jag gjort en del saker jag inte borde ha gjort. Så jag har inte råd att punga ut ca 100 kr för att åka på DH även fast jag verkligen vill det men men det är inget jag kan göra. Synd att det inte var förens om ca 2 månader istället för då har jag ett stort överskot på pengar en sisådär 30000 kr. Ska anordna rave med 2000 pers och alkohol försäljning har redan pratat med uthyrningen av rackethallen här i Visby. 😀 😀 😀
EDIT: första inläget över 100 sidor
Sida 101 av 100
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
October 7, 2002
[NH wrote: WIGGER][quote=heimdal]jag tror att NH.se har förlorat en moderator.. för jag har en känsla av att han inte lär visa sig speciellt mycket när 100 forumnerdar jagar honom å¨vill ha candy
Jasså du.. Vad får dig att tro detta?
Eftersom det är lite svårt att skicka godis till alla medverkande så kommer det att finnas i massor på DH. Så ni som ska dit kommer och inkasserar ordentligt.... C U there
Som jag sagt tidigare: Det var lovat godis till ALLA som skrev fem inlägg i tråden, inte bara de som också tog sig till DH. Jag förstår att det är enklast att distribuera till alla som ska dit på det sättet, men vi som inte ska dit blir allt lite besvikna...
November 26, 2002
TERdON wrote: [quote=[NH] WIGGER][quote=heimdal]jag tror att NH.se har förlorat en moderator.. för jag har en känsla av att han inte lär visa sig speciellt mycket när 100 forumnerdar jagar honom å¨vill ha candy
Jasså du.. Vad får dig att tro detta?
Eftersom det är lite svårt att skicka godis till alla medverkande så kommer det att finnas i massor på DH. Så ni som ska dit kommer och inkasserar ordentligt.... C U there
Som jag sagt tidigare: Det var lovat godis till ALLA som skrev fem inlägg i tråden, inte bara de som också tog sig till DH. Jag förstår att det är enklast att distribuera till alla som ska dit på det sättet, men vi som inte ska dit blir allt lite besvikna...
Det är ju tyvärr inte helt orimligt 🙂
skicka ett självadresserat, frankerat kuvert 🙂
1 Guest(s)