October 7, 2002
Jag tycker nog jag är rätt nöjd med det svar som jag fått från Öwall, Slartibartfast och Jerry (och säkert nån mer jag glömt). Alla delar av beviset har varit med, om än i små, små bitar och ganska rörigt. Den som känner för att ta nästa gåta och varit delaktig, varsågod!
(Och för er som inte fattat sig på delar av svaret: I helgen skriver jag ett bevis som är genomtänkt och snyggt!)
August 15, 2002
[NH wrote: WIGGER]Sluta inte nu killar, denna tråden var det ju fart i!
Ok, om ni kommer upp i 100 sidor så bjuder jag på godis till alla som har skrivit minst 5 inlägg i tråden.
Wigger får börja spara pengar till godis och frakt, 100 sidor kommer vi ju till lätt.
Den här tråden kommer att hållas vid liv lika länge som forumet är igång!
October 7, 2002
Öwall wrote: [quote=TERdON]Wigger lovade väl bara godis till de som hjälpt till att komma upp i hundra sidor? Dvs inte de som ramlade in efter det?
du ser hans exakta ord här ovanför... vi får väl se om han håller ord när vi kommer upp i hundra sidor 🙂
Oj, där stod det ja. Och som han skrivit så kvittar det om man skrivit fem inlägg först eller om tråden kommit upp i 100 sidor först (dumt gjort av honom...)
August 15, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]Eller så tar han bort tråden när det är 99 sidor & skyller på databasfel.. 😛
det är vad jag kallar maktmissbruk 😛
Ny gåta slary..
Mitt namn blir bara kortare och kortare 😀
Jag drar en gåta då.
What eight letter word contains only one letter?
1 Guest(s)